Google Ads kampánykezelés, Online Marketing Ügynökség

Google Ads kampánykezelés, Online Marketing Ügynökség

Hogyan lehet egy vállalkozás, a konkurenciánál is jobb? Az 5 leggyakoribb hiba amit elkövetnek a vállalkozók

Az ország több részén tombol az online marketing, mindenki megpróbálkozik az interneten hirdetésekkel, kik kisebb , kik nagyobb sikerrel, de általánosságban elmondható, hogy a marketing nélkül , manapság nagyon nehéz érvényesülni. Mi a 5 leggyakoribb hiba, amit elkövetnek a vállalkozások? Tologatás : Valahogy sosem jut idő erre a feladatra, majd jövőhéten, majd jövőhónapban, most nincs […]

Megosztás ismerőssel:

Google Ads kulcsszótervező használata

A Google ADS szolgáltatásai között megtalálható  a kulcsszóterező (Adwords Keyword Planner), aminek segítségével új kulcsszó-, hirdetéscsoport-ötleteket kaphatunk. Az eszköz használatával kapunk egy tippet, a forgalomra, amit az új kulcsszavak használatával elérhetünk. Mikor kell használni a kulcsszótervező eszközt? Ha a termékünk, szolgáltatásunk reklámozása során, nem jutnak eszünkbe új kulcsszavak , új hirdetéscsoport ötletek Ha szeretnénk megtudni, hogy […]

Megosztás ismerőssel:

Google Ads összekapcsolás Analytics szolgáltatásaival

A Google Ads kampánykezelés során nagyon fontos hogy a minél több adatot nyerjünk az ügyfeleinkről, és azok viselkedéséről. Az adatok megismerésének egyik lépése, hogy Analytics szolgáltatást összekapcsoljuk a saját Google Ads fiókunkkal. Lehetőség szerint a Google Ads-ben használt email cím segítségével, betudunk lépni a Analytics főoldalára, ahol ha még nem tettük hozzá kell adni az új weboldalunkat […]

Megosztás ismerőssel:

Van olyan cég akinek nem éri meg reklámozni a Facebookon?

Másképp kell feltenni ezt a kérdést! Van még olyan cég akinek az újságban érdemes hirdetni? Ha valakinek megéri még újságban hirdetni, ahol egy bizonyos életkorú célközönséget tudnak csak elérni, akkor a Facebook ehhez képest aranybánya, mivel itt a felhasználók szinte napi szinten megjelennek, és a 18-60 közötti korosztályt könnyedén elérhetjük . Biztosan te is érezted […]

Megosztás ismerőssel:

Facebook remarketing kinek? miért? meddig? hogyan?

A facebook remarketing az alap, innen indul minden, ha ez nincs, akkor nincs értelme hirdetni. Talán sokan még nem is találkoztak vele, pedig találkoztak vele, csak nem tudnak róla. Amikor egy facebook hirdetés felkeltette az érdeklődésünket , rákattintunk egy linkre, véleményt, vagy reakciót fűztünk hozzá, akkor a facebook megjelöl minket a Facebook Pixel segítségével. Innentől […]

Megosztás ismerőssel:

Facebook hirdetéskor miért csökken az organikus elérés? Miért nőhet a CPC???

A Facebook hirdetést mindegy hogy szakember, vagy amatőr készíti el, mindkettőnél megfigyelhető a probléma, mikor is, a CPC árak nőnek, és az organikus elérések pedig csökkenek. Mi okozza ezt a problémát? A dolgot a Facebook oldaláról kell néznünk, hogy megértsük. Van egy algoritmus, ami folyamatosan azért dolgozik, hogy a felhasználókat minél tovább a telefonok,és a […]

Megosztás ismerőssel:

Google Cégem bemutatása , beállítása, hirdetések készítése

A Google Cégem szolgáltatást a Google vállalkozások nyilvántartására hozta létre, és ingyenesen nyújtja mindenki számára, aki leigazolta a vállalkozását. A szolgáltatás tartalmi része továbbá integrált weboldal kezelő, kulcsszavas címkézés, helyadatok térképen való megjelenítése, képek, videók feltöltése. Ideális megoldás lehet olyan vállalkozásoknak is akiknek nincsen még weboldala, viszont szeretnének megjelenni a helyi keresésekben. Hogyan működik a […]

Megosztás ismerőssel:

Könyvelési vállalkozások hirdetése az interneten

Hogyan hirdessünk az interneten , ha könyveléssel foglalkozó cégünk van? Kétféle könyvelő van, akiben van egy kockáztatási vágy, és aki szereti a  fix bevételt, minden hóforduló napján a számláján látni. Azon könyvelőknek készül a cikk, akik kimernek lépni a mókuskerékből, és saját vállalkozás indításán gondolkodnak. A könyvelés mint szolgáltatás igen keresett szolgáltatás. Átlag emberek legfőképp […]

Megosztás ismerőssel:

Google Ads: Hívásjelentés , üzenetjelentés alkalmazása

Ha már a Google Ads adja számunkra, a rengeteg elérhető funkciót, és statisztikát, próbáljuk meg kihasználni őket teljes egészében. A hívásjelentés, és üzenetjelentés egy olyan funkció a Google Ads rendszerében, ami nagyon fontos statisztikai pont lehet kampányunk tesztelése, optimalizálása alatt. Hívás & Üzenetküldés jelentés beállítása: Egy nagyon hasznos funkció, amivel jelentés kaphatunk a kampányokon belül […]

Megosztás ismerőssel: