Google Ads összekapcsolás Analytics szolgáltatásaival

A Google Ads kampánykezelés során nagyon fontos hogy a minél több adatot nyerjünk az ügyfeleinkről, és azok viselkedéséről. Az adatok megismerésének egyik lépése, hogy Analytics szolgáltatást összekapcsoljuk a saját Google Ads fiókunkkal.

Lehetőség szerint a Google Ads-ben használt email cím segítségével, betudunk lépni a Analytics főoldalára, ahol ha még nem tettük hozzá kell adni az új weboldalunkat a fiókhoz. A művelethez lehetséges hogy webmesterre is szükség lehet, mivel az Analytics hitelesítést is el kell majd végeznünk, az pedig átlag felhasználóknak kicsit bonyolult lehet.

Ha már hozzá van adva az Analytics-ben a weboldalunk, akkor első lépésként navigáljunk az Adminisztrálás lehetőségre

Következő lépésként válasszuk ki a Google Ads összekapcsolás lehetőséget

Ezután ki kell választani azt a Google Ads fiókot, amelyiket szeretnénk csatolni az Analytics szolgáltatásában. Ha több fiókunk is van, először nézzük meg, az adott weboldal melyik fiókban található, és csatoláskor azt kell bejelölni, majd a folytatás gombot megnyomni.

Az utolsó lépésként alapértelmezett beállításról, kapcsoljuk be a minden adat opciót, majd csatoljuk a fiókot.

Milyen előnyökkel fog járni ha összekapcsoljuk a Google Analytics szolgáltatásait a Google Ads kampányaink során?

  • importálható Analytics célok
  • importálható E kereskedelmi célok
  • részletesebb statisztika a látogatókról :visszafordulási arány, oldal megtekintési idő, oldal/munkamenet mutatók ,stb.
  • Analytics remarketinget alkalmazhat

Hasonló érdekes tartalmak:

 

 

Megosztás ismerőssel: