A Google Ads kampánykezelés során nagyon fontos hogy a minél több adatot nyerjünk az ügyfeleinkről, és azok viselkedéséről. Az adatok megismerésének egyik lépése, hogy Analytics szolgáltatást összekapcsoljuk a saját Google Ads fiókunkkal.
Lehetőség szerint a Google Ads-ben használt email cím segítségével, betudunk lépni a Analytics főoldalára, ahol ha még nem tettük hozzá kell adni az új weboldalunkat a fiókhoz. A művelethez lehetséges hogy webmesterre is szükség lehet, mivel az Analytics hitelesítést is el kell majd végeznünk, az pedig átlag felhasználóknak kicsit bonyolult lehet.
Ha már hozzá van adva az Analytics-ben a weboldalunk, akkor első lépésként navigáljunk az Adminisztrálás lehetőségre
Következő lépésként válasszuk ki a Google Ads összekapcsolás lehetőséget
Ezután ki kell választani azt a Google Ads fiókot, amelyiket szeretnénk csatolni az Analytics szolgáltatásában. Ha több fiókunk is van, először nézzük meg, az adott weboldal melyik fiókban található, és csatoláskor azt kell bejelölni, majd a folytatás gombot megnyomni.
Az utolsó lépésként alapértelmezett beállításról, kapcsoljuk be a minden adat opciót, majd csatoljuk a fiókot.
Milyen előnyökkel fog járni ha összekapcsoljuk a Google Analytics szolgáltatásait a Google Ads kampányaink során?
- importálható Analytics célok
- importálható E kereskedelmi célok
- részletesebb statisztika a látogatókról :visszafordulási arány, oldal megtekintési idő, oldal/munkamenet mutatók ,stb.
- Analytics remarketinget alkalmazhat
Hasonló érdekes tartalmak:
- Van olyan cég akinek nem éri meg reklámozni a Facebookon?
- Facebook remarketing kinek? miért? meddig? hogyan?
- Facebook hirdetéskor miért csökken az organikus elérés? Miért nőhet a CPC???
- Google Cégem bemutatása , beállítása, hirdetések készítése
- Könyvelési vállalkozások hirdetése az interneten