A Google Cégem egy olyan hasznos eszköz , ami listázza térképen a vállalkozásokat online. Az indulás óta sokan nem használják, pedig hiánypótló a magyarországi piacon egy ilyen releváns gyűjtő oldal. Sajnos sokan nem hisznek benne , és ezért nem is foglalkoznak a profiluk naprakészen tartásával.
A témát alaposan körbejártuk, egy Cégem kisokost is csatoltunk az oldal alján azok számára akik szeretnének ezzel kapcsolatban mindent megtudni.
Cégem profil karbantartás
Az oldal naprakészen tartása nem csak a Google miatt fontos. Az ügyfelei miatt nagyon fontos hogy mindig friss információt kaphassanak a cég aktuális bejelentéseiről, akcióiról stb. A jobb oldalt látható képen egy első poszt előtt álló cégem profil látható. Hozzáadhatunk akár terméket , vagy eseményt, akciót is szervezhetünk de akár egy fontos “covid” hírt is tudunk ezen az oldalon közzétenni
Eredmények növelése
A cégprofilnak keresőoptimalizálási szempontból is jelentősége van. Az aktív, jól beállított profil ha kezelve , jó eséllyel a top találatok pozíciójában jelenik meg. Minél aktívabb egy profil annál inkább felkelti azt algoritmust, ami a cégprofilok listázásért felel. Ha sok a konkurens, igenis számit mennyire aktiv egy profil. Kevés konkurens esetében ez nyilván nem érezhető.
Ha nincs rá idő
Ahogy Instagram oldal kezelési cikkünkben is megírtuk , az emberek nem mindig rendelkeznek annyi idővel hogy saját maguk megoldják , vagy az anyagi gondok miatt inkább nem szeretnének erre egy külön embert felvenni. A kezelői bérszolgáltatások zöme azért jön létre hogy kényelmi faktort adjon a vállalkozásoknak, viszont árban mégsem kell egy emberi fizetést valakinek odaadnia.
Google Cégem KISOKOS
A vállalkozásprofil kezelési ára 15.000 ft/hó
Az ár napi egy poszt közzétett bejegyzést, az összes beállítást, és hirdetési lehetőséget is biztosit a vállalkozások számára
Jelenleg ahogy a lenti csatolt kép is igazolja , még csak mi szolgáltatjuk ezt cégek számára.
A bejelentkezéshez kattintson az alábbi linkre.
Teljesen ingyenes a használata, és az is fog maradni
A véleményeket gyűjteni kell. Nem szabad csak valós véleményt közzétenni. A Google úgyis észreveszi ha fake email címek hirtelen megszállnak egy nem annyira aktiv cégprofilt. Mindenképpen ösztönözzük ügyfeleinket arra hogy adjanak véleményt másoknak a szolgáltatásainkkal kapcsolatban
A cégem kezdőlapján, van egy link ami a kezelő beállításokra hivatkozik. Ide kell kattintani, megadni az email címet, a szerepkör megadással. Maximum szerkesztői jogot adjunk
Ha nincsen saját oldalunk, de szeretnénk egy alap bemutatkozó oldalt, ezt is ingyen biztosítja a Google számunkra. Ide kattintva, elkészítheti első weboldalát, amit akár hirdethet is.
Nagyon fontos hogy a vállalkozásunk szolgáltatásai és termékei itt is elérhetőek legyenek. Tudjuk egy 3000-4000 termékes webáruház esetén erre kisebb a kapacitás , és nem is éri meg, mert átlátni ezt a termékmennyiséget nem lehet, de azért minden shopnak vannak “húzó” termékei, amit mindenképpen tegyünk fel ide is
Ha a Google Cégem profilt akarunk hirdetni akkor egy hirdetői profilt kell létrehoznunk az ads.google.com oldalon. Ha ez megvan betudjuk majd állitani hogy a hirdetések csak itt , és csak mobil eszközön jelenjenek meg. A cégprofil hirdetési árak erősen függenek az adott területen egyszerre hirdető konkurensektől
A céges profilokhoz nagyonstatisztikai nézet is tartozik ami iránymutatást ad a kezelők számára
Amint felkerült oldalunk azonnal igazolni kell. Ezt telefonon, vagy postai levél formájában is lehetőség van megtenni. Ha a levél nem érkezik meg újat kell kérni. Bedobós nem aláírós levelet kell várni a cégprofilon közzétett címre. Lényege hogy a cég leigazolja hogy tényleg az adott címen tevékenykedik
A céges profilon kattintsunk a támogatás gombra,
majd a felugró ablakot görgessük végig, az oldal alján pedig a kapcsolatfelvételi lehetőséget kell majd választani