Minden ami Google Shopping : integráció, árak , webáruház marketing

A Google Shopping egy Google termék, ami a felhasználói kereséskor egy összehasonlitó listát mutat a felhasználónak árral. Aki webáruház marketingen gondolkodik, annak feltétlen fontos ezt a terméket is kiválasztani egy külön hirdetési kampány keretében , mert rengeteg lehetőséget biztosít. Egyik nagy előnye a Google Shoppingnak hogy a felhasználó élő árat kap már a kereséskor, és kattintás nélkül láthatja az adott termék címét, képét árát, így minőségi látogatókat kaphatunk a webáruházunkba.

Hogyan kell integrálni a Google Shoppingot?

  • szükség lesz egy Google  Merchant Center regisztrációra
  • szükség lesz egy Google Analytics integrációra
  • szükség lesz egy Search Consol integrációra
  • szükség lesz egy Google Ads fiókra
  • kell a webáruházból egy feed, ami lehet xml, vagy csv formátumban is. Ezt a feedet kell megadni majd a Google  Merchant Center oldalán. Már van autofeed is, amihez nem kell semmi, mindent a Google letölt a shop oldaláról, és feldolgoz.
  • A Google Shopping kampányokat mindig a súgó leírásának megfelelően építsük fel

A lényeg hogy minden össze legyen kötve mindennel. Ennek fő kapcsolata az Ads fiók lesz. Ha élnek a kapcsolatok, a Google sikeresen felfogja tudni térképezni a webáruház összes termékét. A termékeket relváns kereséskor fogja mutatni releváns ügyfeleknek árral.

Google Shopping

Ha sikerült a kapcsolatokat megteremteni, pár órán belül már élnie kell a kapcsolatnak. Ha a Search Consol hibára figyelmeztet, akkor mindeképpen oldjuk meg a hibát, mert addig az a termék, nem fog szerepelni a keresésben.

 

 

Milyen előnyei vannak egy Google Shopping kampánynak?

  • a keresési találat lista tetején helyezkednek el
  • kattintás nélkül is fog tudni döntenti az ügyfél, hogy melyik a neki szimpatikus terméket kínáló webáruház
  • növekedni fog a kampányok CTR mutatója
  • csökkeni fog a felesleges kattintások száma
  • élő árat fog kapni minden látogató, így rengeteg időt spról nekünk a Google, hogy a feed-et álladóan monitorozza, és nem kell a hirdetésekben állandó módosításokat végrehajtani egy esetleges promóció, akciós kampány esetén
  • mivel Magyarországon még újnak számít ezért itt is megfogható a konkurencia
  • több termék is bekerülhet egy taláti listázásba, ami növelheti az áttkattintási arányokat
  • a magasabb releváns forgalom, magasabb konverziós mutatókat biztosít

Google Shopping további előnye hogy folyamatosan monitorozza a termékeket , így a Search Consol felületen azonnal információt kapunk az élő termékeink számáról, illetve azon termékekről ami szabályzat, vagy technikai okok megjelenni nem tudnak. Így időben kapunk értesítést, és azonnal tudunk módosítani vagy cserélni, hibás, vagy nem megfelelő termékeket.

Miért fogunk fizetni Google Shopping kampányok esetén?

  • termékek Shopping-hirdetései esetén CPC az irányadó, tehát kattintások után fizetünk
  • Shopping-kirakathirdetések esetén CPE az irányadó, tehát ha valaki egy összecsukott hirdetést kinyit, és legalább 10 másodpercig nyitva is hagy
  • helyi katalógushirdetések esetén is CPE az írányadó, itt kopintások, vagy görgetések után fizetünk

Természetesen itt is van hirdetésaukció ami a lista sorrendjét határozza meg. A Google Shopping kampányok esetén is kilehet választani azt hogy miért vagyunk hajlandóak fizetni, szóval meglepetés abszolút nem fog minket érni.

 

 

Google Shopping Marketing Ügynökség-el

A Google Shopping abszolút haladó tudást igényel , nem könnyű eligazodni a kapcsolásokon, nem könnyű elvégezni az integárációkat, nem könnyű létrehozni a webshop és a Google között az élő kapcsolatot, ezért csak azoknak ajánlott otthoni Shopping kampányok készítése, akik alap marketing tudással is rendelkeznek egy haladó informatikai tudás mellett. Ha nem szeretne ezzel bajlódni , mi szívesen elvégzünk Önnek minden beállítást havi általános Google marketing költség, vagy egyszeri vállalkozói díj ellenében.

Szívesen adunk árajánlatot, nekünk semmibe sem kerül, és Önnek sem.Aztán Ön dönt, hogy igényli e a szakszerű segítségünket vagy sem.

Ajánlatot itt tud tőlünk kérni -> Árajánlat

 

Megosztás ismerőssel:
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments

Reklám fontossága

Kövessen minket újdonságokért

Aki kedvel minket Facebookon, biztosan nem marad le , az újdonságokról.