Mi az a landing oldal? Hogyan kell felépíteni? Mire érdemes használni?

A landing oldal , érkező oldalt jelent, és fő funkciója az hogy az oldalra navigáló embernek, szolgáltatást, vagy terméket adjon el, esetleg feliratkozásokat gyűjtsön. A landing oldalak nagy előnye, hogy speciálisan a vágykeltési módszereket használva, konverziókra fókuszál, így a bejövő látogatók nagyobb százaléka fog interakciót produkálni az oldallal.

Mire érdemes használni landing oldalt?

A landing oldalt használhatjuk eladásra, vagy leadgenerálsra is.

  • termék eladása
  • szolgáltatás eladása
  • hírlevél feliratkozás gyűjtése
  • árajánlatkérések 
  • bolti látogatások ösztönzése
  • foglalások lebonyolítása

 

Landing oldal tartalma részletesen

  • Legyen menüsor, ne legyen menüsor? Egyes szakértők szerint nem számít, hogy van e menüpont, egyes szakik pedig kifejezetten ajánlottá tették a menüsor eltávolítását. Mi is azon az elven vagyunk, hogy a menüsor csak elvonja a figyelmet, esetleges elnavigáláshoz vezethet.
  • Ütős címsor alkalmazása: Ennek módja lehet H1, H2,H3 kiemelések használatával . Lényege hogy csali módjára, elindítson valamit az ügyfélben, ezért érdemes a kiemelésnek nagyon figyelemfelhívónak, egyszerűnek kell lennie. Ez a címsor már az első benyomás alapján hat, tehát ha itt hibázunk , az egész landing oldalnak annyi.
  • Videók alkalmazása: A videók alkalmazása egyre népszerűbb a landing oldalaknál. Egyrészt az emberek annyira nem szeretnek olvasni, ezért a videók, kifejezetten előnyösek, hogy egy nagyobb terjedelmű szöveget, egyszerűen, egy pár perces videóban átadjunk az ügyfélnek. További előnye a videós anyagnak, hogy bizalmat kelt az ügyfelekben, mivel valós embereket lát, azzal a termékkel vagy szolgáltatással, amit valójában szeretne.
  • CTA gomb használata: Nagyon fontos , hiszen ez az a gomb, ami egy lépéssel közelebb hozza az ügyfelet ahhoz, hogy leadet generáljon számunkra, vagy vásároljon! Angolos elnevezése “Call to action ” , külsőleg nagyon élénk színeket alkalmazva, csalogatja oda a látogató szemét! Szövegezése általában egyszerű, de határozott. Meg kell mutatni az ügyfélnek, hogy miért vegye meg most, vagy épp miért iratkozzon fel most! Legyen egyértelmű, könnyen olvasható, de nem túl nagy betűket használva, mert az épp az ellenkezőjét fogja kiváltani.
  • Előnyök bemutatása: a látogatókat ha eddig a részig nem sikerült meggyőzni, akkor itt minden olyan előnyt össze kell szedni ami az adott termékkel, szolgáltatással kapcsolatos. Tudnia kell hogy miről marad le, ha most nem vásárol, vagy nem iratkozik fel! Éreznie kell a súlyát,azoknak az előnyöknek, amit elhalaszt.
  • Végül a vélemények: A vélemények nagyon fontos része egy landing oldalnak, ezt semmiféle képen nem szabad kihagyni. Ez fogja megadni az utolsó döfést az ügyfélnek ahhoz hogy kitöltse az űrlapot, és vásároljon, vagy leadet generáljon. A vélemények emelik a bizalmat a termék, szolgáltatás iránt, érezhetik, hogy nem e kamu termékről van szó, ha ilyen sok ember, ilyen sok jó véleménnyel van róla. A vélemények kiválogatásánál figyeljünk arra, hogy tömör, pár mondatos információ dús vélemények legyenek, valós , elérhető személyekkel.

Szeretne egy igényes landing oldalt? Kérem kattintson ide, töltse ki a kapcsolati modult, és írja le céljait, milyen termékekre, vagy szolgálásokra szeretne landing oldalat létrehozni?! Megfogjuk vizsgálni a kérését, az oldal motorját,és adunk egy ingyenes ajánlatot, pár órán belül!

Megosztás ismerőssel: