Van olyan cég akinek nem éri meg reklámozni a Facebookon?

Másképp kell feltenni ezt a kérdést! Van még olyan cég akinek az újságban érdemes hirdetni?

Ha valakinek megéri még újságban hirdetni, ahol egy bizonyos életkorú célközönséget tudnak csak elérni, akkor a Facebook ehhez képest aranybánya, mivel itt a felhasználók szinte napi szinten megjelennek, és a 18-60 közötti korosztályt könnyedén elérhetjük .

Biztosan te is érezted már azt, hogy hiába hirdetsz a Facebookon, valahogy nem tudsz vele komoly számokat produkálni?! Biztosan gondoltál már arra, hogy a Facebook a te vállalkozásod számára nem tud eredményesen működni?!

Pontosan mire használják más cégek a Facebook reklámokat?

A facebook kiváló marketing eszköz, mindenki rajta lóg, már az idősebb korosztályt is teljesen megfertőzte.  A nagy cégek, és multik a bevétel 10-12% költik reklámokra, olyanok is mint a Coca Cola, akit már mindenki ismer a világon. Szóval ha nekik megéri, akkor neked is! A lényeg, hogy a kezdeti induláskor ne várj sikereket, mivel itt nincs szándék alapú célzás, ide kikapcsolódni jönnek az emberek. Idő kell mire bizonyosan vásárlója lesz a termékednek. A Facebookra az emberek nem azért lépnek fel mert új vasalóra vágynak, vagy éppen Tv-t akarnak vásárolni, de minden bizonnyal ha sokat találkoznak egy hirdetéssel Facebookon, előbb utóbb vásárolni fognak.

Fókuszban a figyelem: Célozz meg célcsoportot, vagy hirdess országosan, attól függően milyen marketing céljaid vannak, és a vállalkozásod kapacitása mit engedélyez számodra. A napi költségkeretet úgy kell meghatározni, hogy a releváns emberek , naponta 1-szer legalább találkozhassanak a facebook hirdetéseddel.

A Brand: Ahogy egyre gyakrabban megjelensz emberek előtt  a hirdetésekkel, egyrészt kis bizalom alakul ki az emberekben, másrészt elkezdik megismerni a neved, a piacon. Lehet hogy nem fognak tőled rögtön vásárolni, de a neved már ismerni fogják

Kommunikáció :  Ha van 1000 követője a Facebook oldaladnak, posztolj nekik, mutass új információkat magadról, a cégedről, az eredményeidről, új akciókról, nyitvatartásokról stb. Ez nem kerül semmibe, a már meglévő lájkolók felé, viszont nem szabad elfelejteni hogy 1000 ember estén, csak 50- 100 ember fog bizonyosan találkozni ezzel, ezért érdemes halmozni a releváns embereket a facebook oldalon, és megőrizni az aktivitást.

Remarketing hirdetések: Ha már valakinek felkeltetted az érdeklődését Facebookon, ne hagyd hogy másnál csapódjon vásárlóként, használj remarketinget. Ez alap, enélkül else kezd. Bővebben a  facebook remarketingről itt tudsz olvasni. 

Reméljünk cikkünk felkeltette érdeklődésedet a Facebook reklámokkal kapcsolatban. Ha nem szeretnél kísérletezni, akkor itt az ideje hogy megkeress minket , hogy eltudjunk kezdeni foglalkozni a facebook hirdetésekkel.

Kapcsolódó anyagok:

 

 

 

 

Megosztás ismerőssel: