Google Ads: Hívásjelentés , üzenetjelentés alkalmazása

Ha már a Google Ads adja számunkra, a rengeteg elérhető funkciót, és statisztikát, próbáljuk meg kihasználni őket teljes egészében.

A hívásjelentés, és üzenetjelentés egy olyan funkció a Google Ads rendszerében, ami nagyon fontos statisztikai pont lehet kampányunk tesztelése, optimalizálása alatt.

Hívás & Üzenetküldés jelentés beállítása:

Egy nagyon hasznos funkció, amivel jelentés kaphatunk a kampányokon belül bekövetkezett hívások mennyiségéről, időtartamáról, illetve az üzenetküldő bővítményünk teljesítményéről   . Ha szeretnénk ezt a funkciót használni fiók szinten, akkor navigáljunk a Beállítások oldal, Fiókbeállítások fülére, vagy kattintson ide.

Keressük meg és kapcsoljuk be őket. Ha elvégeztük a beállítást, kattintsunk a mentés gombra.

A hívásjelentéseket is tudjuk konverziónak számolni, mivel az is egy bekövetkezett ajánlatkérés, vagy megrendelés, csak telefonon keresztül.

Mindenkinek azt javasoljuk, hogy minél több adatot elemezzen, hiszen abból lehet következtetések levonni, és sikeres Google Ads kampányoptimalizálást csinálni. A konverziók mérése mellett, alkalmazzon Google látogatottság mérést is , a Google Analytics segítségével.

További hasznos tartalmak:

Megosztás ismerőssel:
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments

Reklám fontossága

Kövessen minket újdonságokért

Aki kedvel minket Facebookon, biztosan nem marad le , az újdonságokról.