A Google Ads szolgáltatásai között szerepelnek olyan bővítmények, amelyek segítségével magasabb konverziót, vagy átkattintási arányt tudunk elérni. Ilyen lehetőségek pl a belsőink bővítmények.
Megjelenési formái eszköztől függetlenül, kb 2-6 link formájában látható, a hirdetés leírása alatt. Ezen extra linkek nagyon nagy segítséget adnak a google reklámok készítésénél , mivel rögtön adott oldalakra tudjuk terelni a látogatót. Nem mindenki szeret egy szolgáltatásról olvasgatni, ha neki fogászatra van szüksége, akkor azonnal szeretne emailben vagy telefonon időpontot.
Belsőlink bővítmény előnyei:
- Ugyanannyiba kerül, mintha valaki a hirdetés szövegére kattintana rá, nincsen extra kattintási költség
- hozzáadhatjuk fiók vagy kampány szinten is
- egyszerű elkészítés, és módosítás
- tudjuk időzíteni, mikor legyen látható a hirdetések alatt
- tudunk csak mobilra optimalizálni , így lehetőség van csak mobilos belsőlinkek alkalmazására
- Statisztikát készíthetünk a teljesítményről, így láthatjuk majd hogy a belsőlinkek amiket hozzáadtunk a kampányokhoz, mennyi megjelenésből, mennyi kattintást generáltak. Ez alapján tudunk rajta finomítani is, A/B verziós tesztekkel
Hogyan tudjuk beállítani a Google Ads kampányainkban?
- Menjünk a Google Ads kezdőoldalára
- A bal menüben navigáljunk a “Hirdetések és bővítmények” opcióra
- A bővítmények fül alatt válasszuk a “Belsőlink bővítményt”
- Töltsük ki a mezőket értelemszerűen, majd a mentés gombbal mentsük el a belső linket
A fenti leírás segítségével, könnyedén fogunk tudni hozzáadni belsőlinkeket a kampány vagy fiók szinten. Érdemes online marketing ügynökség segítségét kérni, mivel ezen cégek, már tudják, egy-egy vállalkozás számára, milyen bővítmények, az ideálisak,a költséghatékony, és konverzió orientált teljesítmény beállítása
Amennyiben további információt szeretne kapni a belsőlink bővítmény használatáról, kattintson ide