Online Marketing Ügynökségek szolgáltatás szerint

Az online marketing segít abban, hogy felmérjük  a piaci igényeket, mérjük azokat, és esetenként befolyásoljuk azt , szem előtt tartva, a termék, szolgáltatás fogyasztóhoz való eljuttatásának leghatékonyabb formájában. 

Az online marketing ügynökségek azért jöttek létre, hogy azon vállalkozásoknak segítsenek, akik nem rendelkeznek saját marketingessel. A Google reklám, és a Facebook reklám bár elsőre könnyen használhatónak tűnik , sok pénzt kitud szedni a zsebünkből, ha nem hozzáértő személy állítja be azokat. A online marketing szakértelem azért kell, hogy feltudjuk mérni a piacot, és olyan eszközöket , és célzásokat használjunk, ami a legkisebb reklámokra szánt összeg mellett, a legtöbb érdeklődőt , vásárlót generálja. 

Pár tipp a tökéletes online marketinghez

  • Igény felmérés, konkurens elemzés
  • Minőségi weboldal, a látogató érkeztetésére
  • Megfelelő reklámeszköz kiválasztása
  • Hirdetések elkészítése
  • Hirdetések teljesítményének mérése 
  • Hirdetések optimalizálása a kinyert adatokból

 

 

Online Marketing Ügynökségek listája kategorizálva

Az ügynökségek árai változóak, ezért azt nem részletezzük. Az online marketing ügynökségeket tevékenység szerint bontjuk le, viszont nem szerepelnek olyan vállalkozások a listában, amelyek nem társas vállalkozásként működnek, főként bizalmi okok miatt. 

Online Marketing Ügynökség Árak

A lista készülhetett volna úgyis, hogy már a fent megnevezett vállalkozások mellé árakat is közölni írunk. Nem akartuk ezt, mert az árak gyakran változnak, és akkor a lista már nem lenne hiteles, ha nem azt az árat mutatná, mint amennyiért az ügynökség dolgozik. 

Ha az online marketing ügynökségeket megnézzük, két dolgot vehetünk észre. Vannak ügynökségek amelyek “olcsóbban “ kínálnak szolgáltatást havidíjban , viszont kérnek egyszeri beépítési költséget, ami a kezdő munkaórák kiesését fedezi.

Vannak cégek amelyek “drágábban” kínálnak szolgáltatást , és nem kérnek egyéb díjakat. Ha jobban belegondolunk, itt is megfizetjük az adott beépítési költséget, sőt még többet is. Egyes cégek esetében ez az összeg nőhet is,  vagy csökkenhet is, annak függvényében, hogy mennyi időre szerződünk, vagy mennyi összegben reklámozunk havonta?!

 Google Adwords (Ads) kampánykezelés ára

Átlagosan 13.000 ft nettó összegtől – havi 200.000 ft-ig

Facebook kampánykezelés ára

Átlagosan 13.000 ft nettó összegtől- havi 150.000 ft-ig

Mi érdemes választás előtt szem előtt tartani?

  • tapasztalat, hozzáértés
  • határozott a szerződés, vagy bármikor felbontható?!
  •  mi tartozik bele a havidíjba?
  • van e kötbér? Ha igen, mire és mennyi ideig korlátoz?
  • ár szempontjából, megéri e vagy sem
  • rugalmasság, a csapat szakmai felkészültsége, egyéb területeken

Az online marketing ügynökség listája 2018-ban készült, társas vállalkozással rendelkező ügynökségek kerültek bele, nem relevencia alapján.

Milyen egyéb online marketing eszközök vannak még?

Hírlevél küldés : Minden weboldalnak érdemes hírlevél listát építeni. Kiemelten gyorsan lehet releváns hírlevél feliratkozókat gyűjteni google reklámokkal, és facebook reklámokkal. Ha nem szeretnénk fizetni érte, akkor nyilván lassabban fog épülni a releváns célközönség.  Erre a célra megfelelő lehet, ha az oldalunk, rendelkezik blog funkcióval. A Blog funkció segítségével olyan tartalmakat készíthetünk, ami érdekli a célközönséget, és organikus keresésekből a Google látogatót hoz a weboldalra.

Keresőoptimalizálás: Külön szakma épült, a keresőben elért helyezések optimalizációira. Az optimalizálást nem sok cég tudja hatékonyan elvégezni , mivel rengeteg tényezőt kell figyelembe venni, hogy az adott kulcsszóra eredményes legyen a vállalkozásunk. Sok vállalkozás gépesítve próbál több ügyfelet kiszolgálni, aminek Google büntetés lesz a vége.

Mobilmarketing: Több ága is van, offline és online marketingen belül, Pl mobil keresőmarketing, mobilra optimalizált display reklámok, sms, mms, stb. Célja az értékesítés ösztönözése

Partner Program: Jutalékért cserébe, ügyfeleket , vásárlókat kaphatunk, más weboldalakról. Nehézkes a rendszer kiépítése, és beindítása, viszont utána nagyon hatékonyan tud működni. 

Összegzés

A több mint egymillió vállalkozás ami Magyarországon van, azt hiszem megfogja találni a maga online marketinges ügynökségét. 

Viszont! 

Minden szakember, azt állítja ő a legjobb, a legprofibb ebben, nap mint nap látok jönni ügyfeleket profiktól, nagyon profiktól, vérpofiktól . Itt csak annyi a különbség, hogy valaki havonta 17.000 ft-ért dolgozik, valaki pedig 200.000 ft-ért havonta. Nem tartom egyenlőnek, mert sokan a a prémium ügyfelekre hajtanak, közben nem tudnak nekik többet adni mint egy másik ügynökség. 

Ha hibát észlel, vagy javítást szeretne ajánlani, kérem írjon egy email, link, és tárgy megjelöléssel, az info@reklamszervezes.hu email címre, és mindent megteszünk hogy elégedett legyen! 

Megosztás ismerőssel: