Google Ads kampánykezelés, Online Marketing Ügynökség

Google Ads kampánykezelés, Online Marketing Ügynökség

Google Ads: Költségkeret által korlátozva

A Google Ads rendszerében ezek a hibaüzenetek azt jelzik, hogy bár még érdeklődőt tudna hozni a Google a hirdető hirdetéseire, a költségkeret megakadályozza ezt, így releváns ügyfelektől eshetünk el. Hamar megtudjuk oldani ezt a problémát, ha a költségkeretet emeljük, az ajánlott szintre, hogy a Google Ads, egész nap tudja a hirdetéseit korlátozás nélkül futattni. Érdemes […]

Megosztás ismerőssel:

Google Ads: Elfogadva (Korlátozva)

Vannak olyan esetek mikor maga a weboldal megfelel minden Google Ads irányelvnek de mégis korlátozás alá esik. Ez azért történhet mert bár maga az irányelv világszerte egységes, egyes termékcsoportok, országonként, régiónként tiltás alá eshetnek. Ilyen eset lehet pl orvosi termékek, gyógyszerek reklámozása, vagy alkohollal, kapcsolatos hirdetések. Ilyenkor bár a hirdetés nem szeg szabályt, mégis korlátozva jelenik […]

Megosztás ismerőssel:

Google Ads: Nem helyénvaló tartalom

  A Google nagy figyelmet szentel arra, hogy mindenkinek megadja a tisztelet, mindenkit egyenlőként kezel, és ezt elvárja a hirdetőitől is. Azok a hirdetések amelynek céloldala, állatkínzásra, verekedésre, kínzásra, halálra, tragikus eseményre, katasztrófára , gyűlöletkeltésre, vallási, vagy testi, megkülönböztetésre, buzdítanak , esetleges meghökkentő tartalmat képviselnek, szinte biztosak lehetünk benne hogy azokat a hirdetések a Google […]

Megosztás ismerőssel:

Google Ads: A cél nem működik

Ha van Google Ads fiókunk, akkor gyakran szembesülhetünk azzal a hibával , amit a Google “nem működik a cél” hibaként használ. A céllal kapcsolatos követelményeket nagyon fontos betartani, mivel fontos hogy a hirdetések olyan weboldalra irányítsuk, amelyek biztonságosak, elérhetőek, hasznosak, és könnyen kezelhetőek. A leggyakoribb hiba, hogy olyan hirdetésünk van aktiválva a rendszerben, ami olyan […]

Megosztás ismerőssel:

Google Ads : Hirdetések elutasítva

A Google Ads régi nevén Google Adwords hirdetéskezelője nagyon kifinomult rendszer, nagyon érzékeny egyes témákra, ezért gyakran előfordulhat az, hogy hirdetéseket utasítanak el.  Olyan is előfordulhat hogy egyes hirdetéscsoportok, Google Ads kampányok futnak hónapokig hibamentesen, aztán egyszer csak jön az értesítést, hogy a hirdetések nem futnak, azonnali beavatkozásra van szükség. Évek óta ezt csináljuk, és […]

Megosztás ismerőssel:

Mi az a landing oldal? Hogyan kell felépíteni? Mire érdemes használni?

A landing oldal , érkező oldalt jelent, és fő funkciója az hogy az oldalra navigáló embernek, szolgáltatást, vagy terméket adjon el, esetleg feliratkozásokat gyűjtsön. A landing oldalak nagy előnye, hogy speciálisan a vágykeltési módszereket használva, konverziókra fókuszál, így a bejövő látogatók nagyobb százaléka fog interakciót produkálni az oldallal. Mire érdemes használni landing oldalt? A landing […]

Megosztás ismerőssel:

Adwords reklám, avagy Google Ads kampányok használata

2018. július. 27-én  megváltozott a Google Adwords , 17 évig használt nevét Google Ads-re változtatta! Nagy lépés a cég életében, de már régóta tervezték ezen változtatásokat. A funkciók nem igazán változtak, továbbra is a rendszer teljes szélességét használhatják a hirdetni vágyók.  Miért a Google Ads reklámok ajánlottak ? A nyomtatott média szép lassan elmorzsolódik, a […]

Megosztás ismerőssel:

Mit jelent a konverzió? Hogyan mérjük a konverziót?

A konverzió mérést azért használjuk, hogy tudjuk, hogy az adott hirdetési kampányunk során , mennyi volt az az eladás, árajánlatkérés, űrlap kitöltés, feliratkozás, ami valójában meg is történt. Ez a mutató, adott időszakra lebontva, megmutatja hogy pl 10.000 ft reklámra költött összeg esetén, mennyi volt az a látogatószám, aki elért a konverziós fázisig. Hogyan tudjuk […]

Megosztás ismerőssel:

Google Ads kampánykezelés, avagy vállalati online marketing kínálatok

A Cégek életében eljön a pillanat, amikor már nem fognak potenciált látni az újság hirdetésekben, és nyitnak az online hirdetések használata felé. Sajnos még most is az ország keleti részén lévő vállalkozók lényegesen lemaradtak dunántúli társaiktól, az eredményes marketing használatában egészen biztosan. Miért az Online Marketing? Mert megfelelő marketing stratégia alkalmazásával , nagyon hatékony hirdetéseket […]

Megosztás ismerőssel:

Google Ads Aukcióstatisztika

Egy kis kémkedés a konkurenseknél? Már erre is van megoldás, az aukcióstatisztika (auction insights) révén. Google Ads Aukcióról röviden: Az aukció alatt egy olyan folyamatot értünk, amit a Google minden kereséskor lefuttat. Ez a folyamat határozza meg, hogy egy kereséskor milyen találatokat kapjunk, a Google találati listán. Ezen aukciós folyamat révén határozza meg továbbá azt […]

Megosztás ismerőssel:

Reklám fontossága

Kövessen minket újdonságokért

Aki kedvel minket Facebookon, biztosan nem marad le , az újdonságokról.