Google Ads kampánykezelés, Online Marketing Ügynökség

Google Ads kampánykezelés, Online Marketing Ügynökség

Koronavírus marketing, avagy most hogyan tovább?!

Hogyan vészeljük át a koronavírus által okozott gazdasági válságot? A tőzsde szépen emelkedik, és egyre több ország enyhít a korlátozáskon. A vírus után gazdasági válság várható, aminek előszele már érezhető Magyarországon is. A gazdasági válság igazi erejét, senki sem tudja igazán megtippelni, ezt igazán majd az idő fogja eldönteni. Hogy a vállalkozásunk ne menjen csődbe, […]

Megosztás ismerőssel:

Mi is az a Google Trends, mire lehet használni

Bemutatjuk a Google Trends használatát röviden, mivel még ezt a témát senki sem dolgozta fel. Ahogy a nevében is benne van, azt mutatja éppen mi a trend a Google-n. Mire keresnek leggyakrabban, vagy éppen mi volt tegnap az aktuális téma, mi érdekelte legjobban az embereket? Kinek jó Google Trend?És mire használható? Igazából ez egy tájékoztató […]

Megosztás ismerőssel:

Minden ami Google Shopping : integráció, árak , webáruház marketing

A Google Shopping egy Google termék, ami a felhasználói kereséskor egy összehasonlitó listát mutat a felhasználónak árral. Aki webáruház marketingen gondolkodik, annak feltétlen fontos ezt a terméket is kiválasztani egy külön hirdetési kampány keretében , mert rengeteg lehetőséget biztosít. Egyik nagy előnye a Google Shoppingnak hogy a felhasználó élő árat kap már a kereséskor, és […]

Megosztás ismerőssel:

A Facebook algoritmus, azaz azt kapod amit eléd rakok

A nagy kék, nem szokta kicsiben csinálni a dolgokat, szívesen eveznek árral szemben is. A lényeg hogy úttörő legyen amit csinálnak, és egy új értéket képviselő dolgot hozzanak létre. 2020-ra a túlbonyolított algoritmus, véleményünk szerint nagyon unalmassá, és értéktelenné tette a facebookot. Röviden bemutatjuk mit jelent a facebook algoritmus: Ha azt kapnád amit az ismerőseid […]

Megosztás ismerőssel:

Chatbot és annak használata weboldalon , chatbot marketing alapok

A chatbot lényegében nem más mint egy előre leprogramozott kérdésekre válaszoló robot, aki helyetted dolgozik a weboldalon, és minden ügyfelet leszólít helyetted, pl hogy miben tudna segíteni. Mint pl ha bemész egy boltba de még tanácstalan vagy, akkor is megkérdezi az eladó hogy miben tudna neked segíteni. A weboldalon az eladód jelen esetben a chabot […]

Megosztás ismerőssel:

Flash oldalaknak annyi,aki nem váltott az tényleg tegye meg

Röviden, és tömören. A Google kinyírja a Flash-t, ezzel lezárul egy korszak.  Érdemes komolyan venni a dolgot mivel , a keresési találatok közzül is eltávolíthatják oldalunkat ha támogatja a flash tartalmakat. Akinek Flash tartalmú oldala, az készüljön fel minden rosszra. Az organikus forgalom visszaesése mellett, a kereső hirdetéseket is nyugodtan ellehet felejteni. Korábbi cikkünkben kifejtettük […]

Megosztás ismerőssel:

Az 10 leggyakoribb webshop hiba, amelyet jobb elkerülnöd

Gyakran kérnek fel minket webshopok Google Ads kampányainak kezelésére, de tapasztalataink alapján a hirdetések sikeressége nem csak a kampányokon, hanem magának a webáruháznak a minőségén is múlik. A minőség alatt a megjelenést, funkcionalitást, illetve azokat a sokszor apró részleteket értjük, amelyek hatással vannak a látogató felhasználói élményére. Ha a webshop jól jelenik meg mobilon, könnyű […]

Megosztás ismerőssel:

Engedélyköteles tevékenységek lekérdezése online

Sokakban merül fel a kérdés, hogy az újonnan kitalált cég, vállalkozás, tevékenységi ötlet, milyen engedélyekhez kötött.Ha már fejben kész a sztori, akkor navigáljunk https://engedelykoteles.mkik.hu/ -ra. Kell a TEÁOR kód, vagy a tevékenység megnevezése és ez alapján már eltudunk itt indulni Például szeretnénk elindítani egy webshopot. Ehhez a tevékenységi körünk a: 4791 – Csomagküldő, internetes kiskereskedelem  Ezt látjuk az […]

Megosztás ismerőssel:

Reklámozna Debrecen városában? Adunk pár online marketing tippet debreceni vállalkozások részére

Ha valaki Debrecen városában szeretne, vállalkozását reklámozni , akkor nagyon meg kell gondolnia, mire költi el pénzét, mert a legtöbb reklám nem lesz megtérülő. Debrecen a második legnagyobb város, népessége 202214 fő volt, a KSH 2018-as adatai alapján. Ehhez képest 2018-as évi adatok szerint Hajdú-Bihar megye lakossága 530464 fő volt, ami jól mutatja, hogy a megye […]

Megosztás ismerőssel:

Adwords reklám ügynökségek listája – Kikkel érdemes dolgozni?

Ha minőségi Google Ads reklámokon gondolkodunk, akkor szakembert kell keresnünk, aki rendelkezik a megfelelő tudással és minősítéssel a munka elvégezéshez. A piaci kínálat nagyon vegyes, és érdemes figyelembe venni ár szempontokat is, mivel egyes ügynökségek között, ugyanazon vállalkozói díj a  30.000-40.000 ft , vagy akár 100.000 ft árkülönbözettel is elérhető. Az alábbi listát “Google Ads […]

Megosztás ismerőssel: