Google Ads kampánykezelés, Online Marketing Ügynökség

Google Ads kampánykezelés, Online Marketing Ügynökség

Google Smart kampányok

A Google és a Facebook gondolt azokra a vállalkozókra, akiknek nincsen marketing háttere, vagy nincs a cégben olyan személy aki értené a logikai működést a hirdetés készítő rendszerekben. A Google a Smart kampányokkal azon emberek részét szeretné elérni , aki automatizáltan , mindenféle szaktudás alapján szeretnének hirdetéseket létrehozni. A rendszer előnye az egyszerűség, és hogy […]

Megosztás ismerőssel:

Visszafordulási arány jelentése (Bounce Rate)

Egy nagyon fontos mérőszám amit a Google Analytics kezdőoldalán láthatunk amikor elemezzük a havi látogatói mennyiséget fiókunkban. A visszafordulási arányt úgy kell értelmezni, hogy azon látogatómennyiséget értjük ezen mutató alatt, aki nem csinált semmit az oldalon. Ha a hirdetésünkről a weboldalra kattint az ügyfél, viszont onnan nem megy tovább, kilép, vagy elnavigál, akkor ezen mutató […]

Megosztás ismerőssel:

Komplex Online Marketing csomagok

Mivel sok árajánlatkérés kifejezetten erre a kérésre érkezett, úgy gondoltuk érdemes lenne egy külön oldalt is szánni a témának, ami kifejezetten egy csomagajánlatokra ad információt. Ebben részletes leírásban megtudhatja általánosan mennyibe kerül egy  vállalkozásnak ha az összes online marketing tevékenységét kiszervezi egy külsős cég számára, illetve részletezzük azt is hogy mit érdemes figyelembe venni a […]

Megosztás ismerőssel:

ROI mutató jelentése Google Adsben

Szinte mindenkinek fontos a ROI, akkor is ha sokan nem tudják mi is ez. Ha a ROI-t egy mondatban kellene összefoglalni, akkor azt jelentené hogy az adott vállalkozásnak mennyire térül meg a hirdetése. A szó szoros értelmében pedig befektetésarányos megtérülés . A ROI pontos ismerete nélkül nem tudjuk meghatározni hogy számunkra az adott termék hirdetése mennyire […]

Megosztás ismerőssel:

Közösségi média kezelésének fontosága az online marketingben

A közösségi média mint felület egy tükörképe a vállalkozásunknak. Ha nem foglalkozunk vele, és hanyag módon lepusztul, akkor az nem egészen bizalomgerjesztő  a vállalkozásra nézve. Sokan mielőtt egy szolgáltatás vagy termék mellett döntenek, kicsit keresgélnek róla az interneten. Biztosan előfordult már veled is, hogy egy dolgot mielőtt megvettél megnézted több oldalon, esetleg próbáltál róla valós […]

Megosztás ismerőssel:

Facebook oldal kezelők , hirdetők, marketingesek beállítása szerepkörök szerint

A Facebook is folyamatosan fejlődik , és néha nem mindig értelemszerű hogyan is lehet hozzáadni új felhasználókat egyes Facebook oldalakhoz. Nézzük tehát milyen lépések szükségesek ahhoz hogy összekapcsoljuk az oldalunkat egy külsős céggel, vagy marketingessel.  Ha úgy döntöttünk hogy a Facebook oldalunk kezelését,vagy a Facebook hirdetések menedzsmentjét kiszervezzük,akkor semmiképpen ne adjunk meg jelszót a cégnek, […]

Megosztás ismerőssel:

Megszünnek a linkhirdetések

Mindenki megkapta a Google Adsense hírlevelét, amiben a cég tájékoztatja az ügyfeleket arról hogy 2021.03.10 dátummal ezen hirdetési formátumok megszünnek. Hirdetői oldalról ennek nem igazán lesz majd jelentősége, inkább a partneroldalak fogják ezt jobban érezni. Sok oldal  képes volt olyan jól beágyazni ezen reklámokat a tartalomba, hogy már sokszor félrevezető is volt, sokan kattintottak , […]

Megosztás ismerőssel:

Mennyibe kerülnek a reklámok? Hogyan épül fel a költségkeret?

A sikeres marketing egyik alapfeltétele a jól megválasztott kampánystrarégia, és havi költségkeret. Az online marketing legfontosabb része a mérhetőség, amit vagy kattintások által vagy megtekintések által tudunk kiszámolni, de egyes kampánycéloknál akár konverziókért is fizethetünk. De most térjünk vissza az egyik gyakori kérdésre , amit az ügyfelek kérdeznek tőlünk, méghozzá “Meddig fog futni a hirdetés? […]

Megosztás ismerőssel:

Reklám fontossága

Kövessen minket újdonságokért

Aki kedvel minket Facebookon, biztosan nem marad le , az újdonságokról.