Google Ads kampánykezelés, Online Marketing Ügynökség

Google Ads kampánykezelés, Online Marketing Ügynökség

ROI mutató jelentése Google Adsben

Szinte mindenkinek fontos a ROI, akkor is ha sokan nem tudják mi is ez. Ha a ROI-t egy mondatban kellene összefoglalni, akkor azt jelentené hogy az adott vállalkozásnak mennyire térül meg a hirdetése. A szó szoros értelmében pedig befektetésarányos megtérülés . A ROI pontos ismerete nélkül nem tudjuk meghatározni hogy számunkra az adott termék hirdetése mennyire […]

Megosztás ismerőssel:

Közösségi média kezelésének fontosága az online marketingben

A közösségi média mint felület egy tükörképe a vállalkozásunknak. Ha nem foglalkozunk vele, és hanyag módon lepusztul, akkor az nem egészen bizalomgerjesztő  a vállalkozásra nézve. Sokan mielőtt egy szolgáltatás vagy termék mellett döntenek, kicsit keresgélnek róla az interneten. Biztosan előfordult már veled is, hogy egy dolgot mielőtt megvettél megnézted több oldalon, esetleg próbáltál róla valós […]

Megosztás ismerőssel:

Facebook oldal kezelők , hirdetők, marketingesek beállítása szerepkörök szerint

A Facebook is folyamatosan fejlődik , és néha nem mindig értelemszerű hogyan is lehet hozzáadni új felhasználókat egyes Facebook oldalakhoz. Nézzük tehát milyen lépések szükségesek ahhoz hogy összekapcsoljuk az oldalunkat egy külsős céggel, vagy marketingessel.  Ha úgy döntöttünk hogy a Facebook oldalunk kezelését,vagy a Facebook hirdetések menedzsmentjét kiszervezzük,akkor semmiképpen ne adjunk meg jelszót a cégnek, […]

Megosztás ismerőssel:

Megszünnek a linkhirdetések

Mindenki megkapta a Google Adsense hírlevelét, amiben a cég tájékoztatja az ügyfeleket arról hogy 2021.03.10 dátummal ezen hirdetési formátumok megszünnek. Hirdetői oldalról ennek nem igazán lesz majd jelentősége, inkább a partneroldalak fogják ezt jobban érezni. Sok oldal  képes volt olyan jól beágyazni ezen reklámokat a tartalomba, hogy már sokszor félrevezető is volt, sokan kattintottak , […]

Megosztás ismerőssel:

Mennyibe kerülnek a reklámok? Hogyan épül fel a költségkeret?

A sikeres marketing egyik alapfeltétele a jól megválasztott kampánystrarégia, és havi költségkeret. Az online marketing legfontosabb része a mérhetőség, amit vagy kattintások által vagy megtekintések által tudunk kiszámolni, de egyes kampánycéloknál akár konverziókért is fizethetünk. De most térjünk vissza az egyik gyakori kérdésre , amit az ügyfelek kérdeznek tőlünk, méghozzá “Meddig fog futni a hirdetés? […]

Megosztás ismerőssel:

Miért nem látható a Facebook oldalam?

    A legtöbben azt hiszik hogy egy Facebook oldal létrehozása után, majd szépen építi magát, és hozza magára be az érdeklődőket. Régen így volt ez, valóban! Az oldalakat elég volt létrehozni, és organikus keresésben is találatként szerepelhetett, jöttek rá a lájkolók, releváns tartalom nélkül is. Ezen változtatott egy nagyot a Facebook. A facebook oldalak […]

Megosztás ismerőssel:

A konkurencia előtt egy lépéssel “Ajánlatok növelése az oldal tetéjre vonatkozó CPC-re”

Mindenki tapasztalta már, hogy egyes iparágak, szolgáltatói szektorok annyi konkurenssel rendelkeznek, hogy nem hogy organikus forgalmat elérni is nehéz, de még a hirdetésünket is nehéz eljutattni azon emberekhez,akik ezt keresik, mivel nagyon sokan hirdetnek ugyanerre a kulcsszóra. Nehéz ilyenkor érvényesülni, mert úgymond a várható CPC, amit majd a kattintásért fizetünk teljesen ismeretlen. Egy algoritmus sem […]

Megosztás ismerőssel:

Nemsokára vége a jól megszokott Facebook kezelőfelületnek

2020 év elején találkozhattak teszt jelleggel elsőnek a felhasználók a megújúlt felülettel. Az új felhasználók már csak az új felületet választhatják nincs opció vissszatérésre a régi kinézethez.  Az új kinézet legnagyobb előnye az volt, hogy szabadon visszatérhettünk a jól megszokott régi dizájnhoz. Ez azonban csak szeptemberig lessz így, hamarosan vége a régi felületnek. Az új […]

Megosztás ismerőssel:

Google közlemény a külföldön megjelenő hirdetések közzétevőinek

Az Egyesült Királyságban, Törökországban és Ausztriában megjelenő hirdetések után, a Google külön díjakat fog felszámolni. A Google a költségek emelését azzal indokolja hogy , a Google hirdetések ezen országokban sokkal több energiát igényelnek, illetve extra adók is terhelik (DST), ezáltal sokkal többe is fognak kerülni. Új díjak 2020.november.1-től , íme: Törökországban megjelenő hirdetések: 5%-os hatósági […]

Megosztás ismerőssel: