Google közlemény a külföldön megjelenő hirdetések közzétevőinek

Az Egyesült Királyságban, Törökországban és Ausztriában megjelenő hirdetések után, a Google külön díjakat fog felszámolni.

A Google a költségek emelését azzal indokolja hogy , a Google hirdetések ezen országokban sokkal több energiát igényelnek, illetve extra adók is terhelik (DST), ezáltal sokkal többe is fognak kerülni.

Új díjak 2020.november.1-től , íme:

  1. Törökországban megjelenő hirdetések: 5%-os hatósági költséget adunk a számlájához vagy kimutatásához
  2. Ausztriában megjelenő hirdetések: 5%-os ausztriai, digitális szolgáltatásokra vonatkozó adót (DST) adunk a számlájához vagy kimutatásához
  3. Az Egyesült Királyságban megjelenő hirdetések: 2%-os egyesült királyságbeli, digitális szolgáltatásokra vonatkozó adót (DST) adunk a számlájához vagy kimutatásához

Mit lehet tenni?

Igazából semmit, nincs alternatíva, ami jobban működne mint a Google Ads rendszere. Az extra kiadást a cégek, szinte egész biztosan extra áremeléssel fogják viszonozni, és így megint nem a cég fizet majd többet,  hanem az ügyfelek, akik a cég szolgáltatásait, termékeit vásárolják

Megosztás ismerőssel:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük