Hogyan lehet egy vállalkozás, a konkurenciánál is jobb? Az 5 leggyakoribb hiba amit elkövetnek a vállalkozók

Az ország több részén tombol az online marketing, mindenki megpróbálkozik az interneten hirdetésekkel, kik kisebb , kik nagyobb sikerrel, de általánosságban elmondható, hogy a marketing nélkül , manapság nagyon nehéz érvényesülni.

Mi a 5 leggyakoribb hiba, amit elkövetnek a vállalkozások?

  • Tologatás :

    Valahogy sosem jut idő erre a feladatra, majd jövőhéten, majd jövőhónapban, most nincs rá pénzem, majd ha megszületett a gyerek, a lényeg, hogy mindig van egy kifogás, hogy egy bizonyos marketinges munka felett az ember eltudjon csúszni hónapokat, éveket. Ez az idő pont elég arra, hogy egy tudatosan gondolkozó vállalkozás, szépen eltudjon mellettünk húzni, és beérhetetlen előnyre tegyen szert. Nem számít , hogy a te vállalkozásod még csak 1 éves, a konkurencia pedig 10 éve a piacon van, rengeteg példa van rá, hogy az új cég megborította az évtizedek alatt sikert sikerre halmozó konkurensét, csupán annyival, hogy tudatosan választotta meg a célcsoportot, akik számára hirdetéseket szeretne mutatni, és az összes marketinges lehetőséget kihasználta, így szép lassan elsőnek a Google keresőben , utána pedig ügyfelek számában utasította maga mögé a konkurenciát, aminek eredménye hogy pár év alatt a legnagyobb konkurensét sikerült legyőznie

  • A marketing ismeret hiánya:

    kevés vállalkozó van, aki tisztában van azzal, hogy milyen marketing eszközöket kellene használnia, azt milyen célcsoportnak, milyen költségvetés mellett, milyen ütemezés mellett kell alkalmazni.  Sokak megpróbálkoznak egyedül, majd ők csinálnak hirdetéseket Facebookon, meg a Google platformokon, hisz nagyon egyszerű

  • Nem megfelelő szakemberek:

    de vannak olyanok is akik egyetemistákat, vagy informatika gurukat bíznak meg, hisz aki ért a számítógéphez, meg a Windows telepítéshez, biztosan tud ebben is segíteni. Persze ez is, és a fenti példa 90%-ban bukással végződik, nem hogy nem térül meg a pénz amit reklámokba fektettünk, még arányaiban több kiadásunk keletkezik, mint amennyi bevételt termelt az egész. Ilyenkor szokták azt mondani megrögzött vállalkozók, hogy az internetes hirdetés, nekik nem működik. Mi meg megkérdezzük, de akkor a konkurenciája miért is hirdet ennyire évek óta?

  • Rosszul megválasztott marketinges eszköz:

    Ha már marketinges alkalmazunk, állandó, vagy alkalmi munkaviszony során, akkor hallgassunk is rá, fogadjuk meg a tanácsait, mivel csak azt szeretnék, hogy nekünk több bevételünk legyen. A marketinges tervez, számol, mér, és ebből optimalizál. Az újság hirdetésekkel szemben az online hirdetések teljesen mérhetőek, és ezt nem dobja kukába senki!

  • Közönség , célcsoport hiányos ismerete:

    Sok vállalkozó még azzal sincsen tisztában , hogy a termékeit milyen célközönségnek mutassa meg, mert nem ismeri azt. Ilyenkor van nehéz dolga a marketingesnek, mivel kutatásokat kell végeznie, hogy az adott termék, milyen célcsoportot érint meg leginkább. Megoldás lehet a piackutatás , és a webforgalom alapos ismerete, mérni a weboldalt milyen életkorú, nemű emberek látogatják, milyen eszközről, milyen településről, milyen gyakran, és mennyi időt töltenek el átlagosan az oldalunkon. Ezen adatokból tudunk javítani a vállalkozás online jelenlétének minőségén.

Látható hogy az online marketing nagyon összetett dolog, ezért érdemes online marketing ügynökség , vagy állandó marketinges alkalmazása, aki a Google reklámok, és Facebook reklámok segítségével növelni fog a bevételeinken.

További érdekes cikkeink :

Megosztás ismerőssel: