Levelet küldött a Google: Jóváírások érkeznek hamarosan

A Google is észrevette hogy a Korona okozta gazdasági helyzet nagyon megváltozott, ez erősen látszik a hirdetői szokásokon is. A fizikai boltok hirdetései teljesen megszüntek létezni, ezt nem csak a Google, de a Facebook hirdetések terén is érezhetik az ügyfelek.google jóváírás

A webáruházak , és egyes szolgáltató szektorok 20-30% nagyobb forgalom mellett profitáltak a járvány alatt! Ez köszönhető annak is hogy az emberek többsége otthon volt, és mivel a fizikai boltokig nem tudott eljutni, ezért a webáruházakban csillapította vágyait, megszokott vásárlási szokásait.

Részlet a Google mai leveléből:

“Szeretnénk segíteni a jelenlegi szokatlan helyzetben felmerülő kihívások megoldásában, ezért nemrégiben bejelentettünk egy, a COVID‑19 által érintett állami és magánszervezeteknek szóló, több mint 800 millió USD értékű támogatási csomagot. Ennek keretében a Google Ads szolgáltatást használó kis- és középvállalkozások 340 millió USD értékű hirdetési jóváírást kapnak.

Minden szükséges információt meg szeretnénk adni ahhoz, hogy megválaszolhassa ügyfelei kérdéseit, és a hirdetési jóváírások kiosztásának fokozatos megkezdésével párhuzamosan további tudnivalókat is megosztunk. Addig is érdemes megtekinteni a vonatkozó súgócikket, amelyben további információt olvashat.”

Volt ahol a rossz online marketing miatt, sajnos nagyobb összeget bukott egy cég, mert még járványügyi zárlat alatt is lehetett látni olyan futó hirdetéseket, ami egy fizikális boltlátogatást hirdetett, vagy egy olyan eseményt, ami már akkor lejárt, mikor bejelentették hogy korlátozások lépnek érvénybe.

Szerencsére a Google is látja hogy a helyzet megoldható, és van fény az alagút végén, ezért próbál különböző módokon segíteni az ügyfeleinek. Mi Google Partnerek vagyunk, és mi teljes mértékben segítünk minden régi és új ügyfelünk, aki online hirdetések megjelenítésére szerződött le velünk.

Érdekes cikkek még :

 

Megosztás ismerőssel: