Keresőben első – mindenki ez szeretne lenni de csak keveseknek sikerül

Keresőben első

A legtöbb ember aki felhív egy ügynökséget , konkrét céllal teszik. Elsők akarnak lenni a keresőben. Ehhez van egy lassabb és egy gyorsabb módszer, most befogjuk mutatni mindkettőt. A blog poszt már régóta érlelődik bennünk mert sokan nem tudják hogy milyen logika szerint épül fel egy keresőóriás, és ezért sokan nem is értik hova és mire megy el az ügyfelük

1. keresőben első lenni SEO-val  (lassabb megoldás)

A SEO egy keresőoptimalizálás. Sok cikk, sok oldal feldolgozta a SEO fontosságát, és a SEO alapelveit. A lényege hogy a weboldalunk és annak tartalma jobban optimalizált mint a konkurensek oldala. Relatíve egyszeri befektetést igényel munka szinten, viszont hosszútávon sikeresen első helyet tud pozícionálni belőle az adott cég.

Előnyei:

  1. hosszútávő eredmény
  2. kevés konkurens esetén nagyon költséghatékony
  3. már egyszeri beállításokkal is nagyon sikeres eredményeket lehet elérni

Hátrányai:

  1. időigényes
  2. sok konkurens esetén folyamatos munkát igényel a hosszútávú eredmény elérése érdekében
  3. ügynökség nélkül folyamatosan tudni kell fejlődni a Google keresővel. Követni kell az adott év elvárásait, optimalizálásait
  4. ügynökség megfogadásával pedig csak sikerdíjas rendszerben lehet költséghatékony

2. Keresőben elsőnek lenni hirdetésekkel (gyorsabb megoldás)

Ez sem kifejezetten új dolog, az ember összedob egy oldalt, fizet érte és már megy is rá a látogató, mindegy milyen oldal. Viszont ez forintba kerül, és egyes szolgáltatások esetén nem is kevésbe. A kattintási árak az CPC, szolgáltatásonként, kulcsszavanként változik. Akinek sok konkurese hirdet egy adott kulcsszóra, pl fogászat egy budapesti kereséskor , az ár magyar viszonylatban jelenleg 1000 ft körül mozog / kattintás. Kisebb konkurens halmazzal  rendelkező kulcsszavak pl egészséges táplálkozás már 50-100 ft között is elérhetőek. Szóval ennyire eltérhet két cég kattintási költségei. Akik még most kezdenének hirdetni ezt úgy képzeljék el, hogy a ha havonta 30.000 ft-ot szánnak hirdetni, a fogászati témában csak 30 kattintásuk lenne, amiből várhatóan 3-4 ügyfél ülne le a fogorvos elé, ami még úgy sem rossz, mert ha az árakba már vannak kalkulálva marketing költségek, akkor 3-4 emberen simán megtérül a marketing költsége. A kisebb konkurenssel rendelkezők pedig ezért az árért akár 600 kattintást is kaphatnak webhelyükre, vagy ugyanilyen arányban hívásokat a telefonra. Szóval nem mindenkinek éri meg hirdetni sem, ezt sem kell elfelejteni. Valakinek a keresőmarketing jobb lesz, de nézzük ennek is az előnyeit , és a hátrányait.

Előnyök:

  1. gyors
  2. már vannak automatizált kampányok amelyek kis marketing tudással is elindíthatóak
  3. ha a piaci ár tartalmazza a marketing költséget bármilyen vállalkozás sikeresen tud belőle élni

Hátránya:

  1. kezdő tökével kell rendelkezni
  2. ezt sem ajánlott egyedül elkezdeni, itt is kell egy kampány felügyelet, pl amit mi is ellátunk
  3. egyes piaci szolgáltatások esetén nagyon drága
  4. csak folyamatos hirdetés esetén van igazi eredménye

Tehát ha valaki első akar lenni a keresőben , manapság már nincs könnyű dolga. De nyilván érthető is, több millió weboldal van, a Google-nek valahogy elkell dönteni hogy mit mutasson egy bizonyos kulcsszóra kereséskor. Bátrabbak belevágnak egyedül, viszont a legtöbb esetben ez csak tanulópénz fizetéshez vezet. Ha szakszerű segítségre van szüksége, keressen minket az itt található elérhetőségeinken, vagy emailben az info (kukac) reklamszervezes.hu email címen.

Megosztás ismerőssel:
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments