Hány emberhez ér el a Youtube-on egy reklám?

A legtöbb ember aki felhív minket Youtube reklámkampányok készítésével kapcsolatosan, szinte biztos hogy megkérdezi  hogy ,egy adott összegért mennyien fogják látni az adott hirdetést. Erre nagyon nehéz telefonban, a cég, a termék, a célok ismerete nélkül bármit is mondani ,de most azért adunk erre vonatkozóan információkat.

A képen, már egyik meglévő ügyfelünk statisztikáiból (természetesen kitakarva, megőrizve a cég nevének anonimitását)

Youtube megjelenés

A képen látható kampányok eredete

Az egyik videós kampány 68ezer, a másik pedig 52ezer forintos költségkerettel futott le. Azért két kampányban futottak le, mert két különböző videóról volt szó, és külön megvolt határozva a cél, és a költségkeret. Szóval ezeket a kampányokat mikor elkészítettük , már az elején látszott hogy a kiváló grafikai anyag, és a hirdetések célozottsága miatt, nagyon jó konverziókat sikerül vele elérni.

Eredmények

A videós hirdetések meghatározott időre voltak tervezve . A megjelenítések kevesebb 1 ft összeg alatt futottak le. Sokan elmennek emellett a szám mellett,de kicsit értelmezzük ezt. Összesen 120.000 ft költség mellett kaptunk 133.000 megtekintést a két kampányban, azaz 133.000 ember, közel ennyi eszközzel nézte meg videónk egy részletét. Ez tényleg szép szám. Ebből az embertömegből 42.000 ember végzett valamilyen tevékenységet a videóval. Ez lehet  weboldalra kattintás, vagy végignézett videó, csatorna megtekintés, stb. Remek eredmények, és ezt még lehet fokozni ha termék,vagy extra ritka, vagy extra jó árban van, vagy nagyon figyelemfelkeltő videót gyártottak alá az animációs szakemberek.

Összefoglalás

Megéri?Igen.

Régen ennek sokszorosát költöttük el egy újság címlap hirdetésre, vagy folyamatos képes megjelenésre. Ott a darabszám volt a mutató, hogy mennyit nyomtattak le egy bizonyos héten, viszont sosem tudtuk meg ténylegesen hány helyre lett adott héten kézbesítve ! A Youtube hirdetések nagy előnye, a többi Google hirdetés mellett, hogy mérhető. Látható, milyen összeget költöttünk el, és abból mennyi nézettség, mennyi weboldalra kattintás keletkezett, sőt még mérhetjük azt is, mennyien iratkoztak fel hírlevélre, vagy mennyien küldtek árajánlatkérési űrlapot, a videó megtekintése után.

Megosztás ismerőssel:
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments

Reklám fontossága

Kövessen minket újdonságokért

Aki kedvel minket Facebookon, biztosan nem marad le , az újdonságokról.