A Google Ads rendszerében ezek a hibaüzenetek azt jelzik, hogy bár még érdeklődőt tudna hozni a Google a hirdető hirdetéseire, a költségkeret megakadályozza ezt, így releváns ügyfelektől eshetünk el.
Hamar megtudjuk oldani ezt a problémát, ha a költségkeretet emeljük, az ajánlott szintre, hogy a Google Ads, egész nap tudja a hirdetéseit korlátozás nélkül futattni.
Érdemes méréseket folytatni a weboldalon, mert ha vannak olyan hirdetéscsoportok, kampányok, amelyek nagyon jól teljesítenek, több konverzió, több ügyfélt generál számunkra, akkor kisebb költségvetésű vállalkozásoknak is az a javasolt, hogy a költségkeretet úgy szabályozza,vagy úgy növelje, hogy azon kampányokat amelyek legtöbb ügyfelet, legtöbb árajánlatkérést, eladást generálták, növelhetjük a Google Ads által ajánlott szintre.
A hagyományos A/B tesztek is jól fogják mutatni, mivel érdemes tovább folytatni.
Hogyan lehet megállapítani mi az ideális költségkerete egy kampánynak?
Amikor ilyen speciális üzenetet kap hogy “Költségkeret által korlátozva”, akkor a Google Ads rendszere, fog adni egy javaslatot, arra vonatkozóan, hogy mennyi lenne az ideális összeg, ennek a kampánynak, az egész napos teljesítmény kihasználása érdekében.
A legfőbb szempontok amiket figyelembe fog venni
- múltbeli kampányteljesítmények
- a kampány jelenlegi költségkeretének összege
- kulcsszó lista
- kampányok célzási beállításai
Ha szeretne Google Partner szakember segítségét kérni, akkor kattintson a kapcsolat gombra, és vegye fel velünk a kapcsolat.