Mit jelent a kampánykezelés? Mikor és mennyit kell fizetni érte?

kampánykezelés kampánymenedzsment

A marketinges csapatok honlapján olvasható legtöbbször a kampánykezelés, és kampánymenedzsment kifejezések. A kampány átadása szerződés alapján történik, aminek van egy tól -ig határideje, illetve egy havi vállalkozói díj is megállapításra kerül majd.

kampánykezelés kampánymenedzsmentKampánykezelés:

Egy külsös vállalkozást bízunk meg azzal a feladattal , hogy legjobb tudásának megfelelően online marketing kampányink kezelését levegyék a vállunkról. A kampánykezelés során a marketinges felügyeli a kampányokat, méri azok teljesítményét, A/B teszteket futtat, indokolt esetben megállíthatja a kampányok futását, ha annak működésé nem megtérülő. A kampányok teljesítményét számokkal dokumentálja, amelyeket összehasonlít egyéb időszakokkal, hogy azokból optimalizálásokat tudjon végrehajtani.

Kampánykezelési fajtái

Nézze meg kampánykezelési áraink ide kattinva.

Kampánykezelési árak 2022-ben

Általában a szerződésben egy  havi vállalkozói díjat is megjelölnek ebben az árban a fenti tevékenység élvezéséért. Az ár nagyon változó milyen ügynökséggel sikerül leszerződni.

Facebook kampánymenedzsment ára 20.000 -60.000 ft/ hó között
Instagram kampány ára 20.000 -60.000 ft/ hó között
Google kampány 20.000- 100.000 ft /hó
Youtube kampány 20.000 -40.000 ft/hó
Email kampány 30.000-100.000 ft/hó
Linkedin kampány nincs publikus ár

Nézze meg kampánykezelési áraink ide kattinva.

A fenti árakat a Google keresőben kulcsszóra történő keresési találatokra kapott árak alapján találtuk. Ez is mint minden folyamatosan változik, tehát megkérünk mindenkit hogy mielőtt szerződést köt egy marketingessel előtte kérjen egy hivatalos ajánlatot emailben.

Árképzés

A vállalkozói árképzés nagyon változó. Egyes marketing ügynökségek inkább kevesebb ügyfelet szeretnének, hogy több idejük legyen képzésekre elmenni, fejlődni, pihenni, stb. Általában az ilyen ügynökségek nagyon drágán dolgoznak, és kisebb létszámmal vannak jelen a marketinges szakmában, viszont árbevételük alapján a keisebb de drágább ügyfélkör stratégia is nagyon jól tud működni.

Vannak a nagy marketinges csapatok, akik több fővel, nagyobb kapacitással , hatalmas ügyfélkört tudnak lefedni, itt is nagyon változó árakat találhatunk. Általában egy középáron dolgoznak, nem is magas, nem is alacsony, éppen még a kisvállalkozó is megbírja fizetni.

A legalacsonyabb áron a szabadúszók, a friss diplomás vállalkozók, vagy a kisvállalkozói rétegre szakosodott marketingeseket találhatjuk. Itt már nem nagyon csapatokról inkább 1-2 emberes vállalkozásokról beszélünk , amelyek főként KATÁS adózásban végzik ezt a tevékenységet, kisebb kiadás mellett, alacsonyabb áron is tudnak megfelelő profitot realizálni.

Nézze meg kampánykezelési áraink ide kattinva.

Megosztás ismerőssel:
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments