Egyáltalán nem egy bizalomgerjesztő azzal a hibával találkozni, mikor a Google Ads kezelőfelülete kiírja számunkra , hogy a fiók inaktív, mivel A fiókban gyanús kifizetéseket észleltek.
Egyik ügyfelünk most pontosan egy ilyen hibával keresett meg minket.
A Google Ads hirdetések során több irányelvet is bekell tartanunk, vannak esetek mikor semmilyen szabályszegés nem történt, mégis arra utaló dolgokat vett észre a Google rendszere.
A szabályzat szerint:
Ha a fiókban gyanús vagy csalárd fizetési tevékenységet észlelünk, korlátozhatjuk a fiók költési lehetőségeit, vagy felfüggeszthetjük a fiókot.
A fiók átnézését követően azt vettük észre hogy az ügyfél, bankot, és kártyát váltott, ezt szabályosan változtatta meg az Ads beállítások felületén, viszont , azt automatikus befizetést már nem tette meg erről a kártyáról a rendszer, hanem a fenti hibakóddal elutasította , és a fiókot inaktív állapotba tette.
Mit lehet ilyenkor tenni?
A fellebbezés gomb alatt, töltsük ki az űrlapot, küldjünk be igényt, a tévedésre. Olykor többször is esedékes, mivel első pár alkalomra lehet elutasítják majd a fellebbezést. Mivel konkrét telefonszámot nem lehet tudni amin ellehet érni a technikus kollegát, ezért várni kell ameddig ők csörögnek, és megkérdeznek pár fiókkal kapcsolatos kérdést.
Ha Önnek is szakértői segítségre van szüksége, vagy csak szeretné a fiókját szakértőkre bízni, kattintson ide és vegye fel velünk a kapcsolatot