Facebook oldal kezelési árak 2020-ban

A legtöbb vállalkozó a napi teendők mellett, már nem tudni foglalkozni a facebook oldalával, pedig nagyon fontos hogy a facebook oldal, mind tartalomban, és aktivításban tükrüzze a cég szellemiségét, annak igényességét. A facebook oldal kezelési ár nagyon változó áron érhető el, attól függően hogy amatőr, nem ebből élő embert alkalmazunk a feladatra, vagy hiteles tudással rendelkező, esetleg ügynökségi leinformálható háttérrel rendelkező embert alkalmazunk a feladatra! Az alábbi oldalon rövid íránymutatást adunk , mire kell nagyon figyelni ha Facebook oldal kezelés-t keresünk az interneten!

Mi határozza meg az árat?

Korábbi cikkünkben már részleteztük a Facebook oldal karbantartás fontosságát. Az árat az alábbi tényezők fogják befolyásolni:

  • a heti posztolások száma?!
  • van e már kész anyag a kezelőnek, vagy egyedileg kell gyártania?!
  • rendszeresen alkalmazza a cég, vagy időközönként?!
  • egy Facebook oldalt kezel, vagy többet
  • amatőr kezelő, vagy megbízható marketinges?
  • hány nyelven kell együtt dolgozni a céggel?!

A legtöbb cég, és marketinges nem ad korrekt árat, mivel ezt árajánlatkérés után , pontos céginformáció után teszik majd meg. Előfordul az is, hogy nagy árbevétellel rendelkező cégek, nagyobb árat kaphatnak , mint kisebb bevételt generáló társaik. 

Miért fogsz fizetni, és mennyit?

A legtöbb vállalkozó szeretné, ha megszabadítanák még ettől a tehertől is, ami az állandó posztolással jár, viszont nem hajlandóak erre megfelelő összeget szánni, inkább nem foglalkoztatnak ezzel senkit, és kihagynak egy nagy lehetőséget. A Facebook egy olyan hely, ahol az emberek gyakran elidőznek naponta, ha szeretnék az emberek tudatában maradni, minden nap fel kell magunkra hívni a figyelmet valahogyan. A facebook oldal kezelés során, mindig arra kell törekedni, hogy a posztok folyamatosan, rendszeresek, érdekesek legyenek. Egyedi , érdekes tartalmak, már havi 20.000 ft-os kezelői ártól indulnak, egészen a 100.000 ft-os összeghatárig. 

Facebook oldal kezelési ár

Milyen buktatók lehetnek a facebook oldal kezelőknél?

Ha cégen belül nincs erre ember , akkor érdemes megbízni egyet. 

  • ha túl olcsó valaki, azt valahol kompenzálni kell. Vagy időben, vagy minőségben
  • pontosság: ha nem tudja tartani a megbeszélt napi ütemezést, érdemes új kezelőt keresni
  • megbízhatóság: érdemes szerződésben kikötni a titoktartást, mivel itt a cég nevében fog valaki kommunikálni az emberekkel,és esetlegesen céges titkokat is megtudhat

Mit kell átadni a Facebool oldal kezelés során?

Ez egy bizalmi dolog, mert csak akkor fog jól menni a Facebook oldal karbantartás, ha minél több infót osztunk meg a kezelővel. 

  • mutassuk be a céget, a tevékenységeket alaposan a kezelőnek
  • Facebook oldalak elérhetőségeit , és azok adminisztrálásához szükséges jogok
  • ha van kész anyag, akkor azt továbbítani kell a kezelőnek emailben
  • továbbá időben közölni kell vele az akciókat, promóciókat, hogy erre felkészülhessen

Jó tudni!

Alaposan nézzük meg, hogy mire is szerződünk le a facebook oldal kezelés során, mert egyes cégek, marketingesek, csak hirdetési szolgáltatásokkal egyetemlegesen hajlandóak elvállalni az oldal kezelését, vagy  fix meghatározott szerződésük van, amit felbontani nem lehetséges kötbér fizetés nélkül.

Gyakori kérdések amelyek felmerülhetnek Facebook oldal kezelés során

Ha leszerződtünk a facebook oldal kezelővel, akkor a következő lépés,hogy megadjuk neki a különböző jogokat arra, hogy az oldal nevében tudjon posztokat, tartalmat kreálni. Bár a facebooknak van egy íránymutató cikke itt, ez nem minden esetben egyértelmű.

1.lépés

Facebook oldal kezelő hozzáadása

2.lépés

3.lépés

Ha nem engedi hozzáadni , mert ez is gyakran előfordul akkor érdemes a kezelőt bejelölni Facebookon ismerősnek, majd ezután már nem email címet beírni, hanem kezdjük el gépelni a nevét, mivel ismerősünk feldobja, jelöljük ki, és kattintsunk a hozzáadás gombra. Ha jól csináltuk értesítést fog kapni facebookon,és emailben is értesítés érkezik a facebook oldal kezelőnek

A tartalom ha nincs egyéni kérés, akkor a kezelő megítélése szerinti legjobb időpontban fog megjelenni. Ez szolgáltatások, termékkörök esetén változhat, valamit érdemes délelőtti órákban, egyes dolgokat pedig csak esti órákban érdemes közzétenni.

Kezelők általában külső eszközöket is igénybevehetnek, mivel több oldalt kezelnek. Ezen eszközök prémium minőségben vannak készítve, és az oldal kezelőket hogy könnyen , minden nap, azonos időben tudjanak tartalmat közzétenni.

Nem az határozza meg a tartalom elérését , hogy az oldal melyik szerepköre osztotta meg, hanem alapjában a tartalom.

Igen ez egy havi összeg. Ez biztosítja hogy a megbeszéltek szerint aktivítás legyen az oldalon.

A mi árainkban ilyen nincs. Mi közzéteszünk tartalmakat, de személyes üzenetekre , kommentekre nem válaszolunk. Természetesen ha van rá igény, eleget teszünk ilyen kéréseknek is

Természetesen igen, mi jobban szeretünk csak olyan képekkel dolgozni , ami nem modern, profi eszközzel , beállított fények mellett készült. Vannak termékek amit csak Stock képekkel népszerűsítünk, de az ritka

Nem tudja, kicsit felkészül a témából. Ha a weboldalon vannak anyagok, onnan merít ötletet, ha nincsen, akkor rákeres a google -ben, és konkurens oldalakat is megvizsgálva, próbál minőségi anyagot összeállítani

Mindenképpen érdemes kezelőt alkalmazni ,teljesen mindegy milyen szolgáltatást, vagy terméket akar az ember népszerűsíteni. Ha van Facebook oldalunk akkor az legyen aktív, ha nem aktív, évente 1-2 poszt megy ki, akkor inkább ne is legyen oldalunk.

A facebooknak vannak bizonyos saját müködési elvei. Erről részletesen az elérés cikkben már írtunk, ott nagyon szépen , érthetően megfogalmaztuk ezt a kérdést

Ha kérdése merült fel, vegye fel velünk a kapcsolatot kötöttségek nélkül!

az adatkezelési tájékoztatót 

Megosztás ismerőssel: