Youtube reklámok előnyei és hátrányai

Home / Blog / Youtube reklámok előnyei és hátrányai

Szeretnénk egy kicsit boncolgatni, hogy kinek és mire lesz hasznára a youtube reklámok használata. Jelenleg a Youtube a legolcsóbb reklámeszközként van jelen , az online marketing piacon. Vannak előnyei is , és hátrányai is mint minden marketing eszköznek.

Youtube videó kampányok előnyei:

  • csak akkor kell fizetni, ha egy bizonyos megtekintés, vagy lejátszás megtörtént
  • mivel Magyarországon nem nagyon elterjedt MÉG, ezért a külföldi országokhoz képest, nagyon olcsón kapunk itt megtekintéseket reklámainkra
  • megfelelő célzás esetén releváns
  • meglévő Youtube csatornához is kapcsolható
  • gyorsan, nagy tömegekhez tudunk ,űtős reklámokat eljuttatni
  • mobilra, és asztali felhasználásra is ideális
  • tv reklámhoz hasonló, de az ár nagyon a töredéke

Youtube videó kampányok hátrányai:

  • rossz kampány beállítások esetén nem releváns
  • rossz beállítások esetén hiába kapunk olcsón reklám megtekintőt, ha az nem fog konverziót gyártani számunkra
  • rossz beállítások esetén, nagyon idegesítő

Kinek ajánlott Youtube hirdetéseket használni?

  • vállalkozóknak, akik szeretnének olcsón minőségi ügyfeleket
  • nagy megtekintésre vágyóknak
  • művészeknek, egyéniségeknek, felfedezésre vágyóknak

Ha Youtube hirdetésre adja a fejét, mindenképpen keressen meg minket, hogy szakértő támogatást nyújthassunk hirdetéseihez!

Nem csak vállalkozók használhatják! Külföldön többször volt már arra példa, hogy akinek volt egy kis tartaléka, csinált egy jó videót, készítettet rá egy Youtube kampányt, és célzottan olyan emberekhez jutatta el üzenetét, dalát, filmjeit, amivel hamar nagy ismeretségre tett szert!

Milyen költségei vannak a Youtube hirdetéseknek?

Fix ár a mi munkadíjunk, az összes többi ár függ a hirdetések típusaitól.Tudni kell mire szeretnénk videó hirdetést létrehozni, akarunk e weboldalra küldeni látogatót, vagy csak egy Youtube csatornát népszerűsíteni, illetve márkát építeni, illetve milyen célzásokat fogunk alkalmazni. Ezek tudatában kb az alábbi költségekkel lehet számolni:

Havi költségek egy videós hirdetés esetén:

  • Reklámügynöki munkadíj, ami tartalmaz minden beállítást, folyamatos optimalizálást 15.000 ft/hó
  • Egy megtekintő kb 10-30 ft-ért kapunk jó célzások esetén, ami havi 20.000 forintos költségkerettel 700-2000 hirdetés megtekintést eredményez.
    —————————————————————————————–
  • Összköltség: 35.000 ft/hó

Az ár nagyon minimális, ha azzal számolunk, hogy ennyiért Tv hirdetést nem kapunk , újság hirdetést sem nagyon, de ha mégis vannak még olyan vidéki újságok, aprók, amik ennyiért lehetőséget nyújtanak hirdetni, akkor számoljunk utána, hogy a tényleges darabszám, amit kinyomtatnak, mennyi ér célba . Azok között akik kezükbe vették az újságot, mennyi fogja ténylegesen el is olvasni a hirdetést amiért fizettünk??? Nem tudni, mivel az újság hirdetést nem tudjuk mérni, de ennyien biztos nem mint a Youtube videós hirdetés esetén.

Vegye fel velünk a kapcsolatot, és legyen hirdetése a Youtube-on még ma!

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.