Az egyik legnépszerűbb hirdetési forma a facebook hirdetés. A facebook úgy készítette el a kezelő felületet ,hogy nagyon könnyen és egyszerűen lehessen hirdetést feladni, de ugyanilyen könnyen lehet elbukni egy halom pénzt is. Érdemes ezt a hirdetési formát választani ,mert a nemzetközi viszonylathoz képest nagyon olcsón tudunk még vele hirdetni.Mielőtt bármit elkezdenénk szedjük össze fejben kiket akarunk elérni, mivel akarjuk őket elérni, illetve szolgáltatást vagy terméket akarunk eladni???!!!

 

A facebook hirdetések céljai:

 

  • Gyűjthető lájkok, közösség építése
  • Termék, szolgáltatás megismertetése
  • Termék,  szolgáltatás eladása

 

A facebook hirdetések buktatói

 

  • Rossz célzás, rossz stratégia
  • Rosszul megválasztott hirdetési formátumok
  • Konverziós arány
  • Monotonitás
  • Nem releváns termék/ szolgáltatás hirdetése
  • A felhasználói szokások hiányos ismerete

Miért minket érdemes választania?

 

  • A facebook hirdetési stratégiát profin megtervezzük
  • Rugalmasak vagyunk , maximálisan alkalmazkodunk az ügyfélhez
  • Mindig naprakészek vagyunk, és folyamatosan a legújabb módszereket alkalmazzuk, hogy még több pénz maradjon ügyfeleink zsebében
  • Önnek semmi dolga nincs csak élvezni a kész munkát és a hirdetésekből profitot termelni
  • Amennyiben nincsen ideje saját facebook oldalát kezelni, kérjük kérjen árajánlatot, kedvezményes havi díjban vállaljuk facebook oldalak építését, karbantartását.

 

Mennyibe kerül a facebook hirdetés?

 

A havi költségek két díjból tevődnek össze. A hirdetés kezelési munkadíjból, illetve a Facebook számlájára feltöltött összegből, ami bármilyen nagyságrendű összeg lehet.

Facebook hirdetési költség:

Facebookon hirdetési költségkeretünk feltöltése után meg kell tervezni a választott hirdetést. A hirdetés díja kattintás alapon van meghatározva, a többi hirdető ajánlataival versenyzik a mi általunk . 

Hirdetés kezelési díj: 


A Facebookon történő hirdetés kezelési díjunk havonta 17000 ft. Ezért cserébe Önnek a legmegfelelőbb hirdetései stratégiát alkalmazzuk kampányai során, illetve a folyamatosan optimalizáljuk a fiókot.

Havonta ezen két díj együttes összegét hívjuk, a havi marketing keretnek. Új ügyfelek esetén marketing készítési díjat is felszámolunk, ami 20.000 ft egyszeri díj . Ezen összeg keretében teljesen új kampányokat készítünk, még abban az esetben is , ha ügyfél már rendelkezik meglévő kampányokkal.

Első lépések, reklám fiók előkészítése

A facebookon hogy hirdetni tudjunk kell egy oldal, amit promotálni fogunk. Ezen promóció keretében a facebook algoritmus, az oldalunk bejegyzéseit, képeit, videót, az arra releváns érdeklődőknek mutatja majd meg. Természetesen hogy mit szeretnénk facebook promócióba tenni azt szabadon kitudjuk választani. 

  1. hozzunk létre egy facebook oldalt ezen a linken
  2. adjunk meg minden vállalkozással szükséges információt, ezzel is segítve a látogatóknak, hogy jobban megismerhessék az oldalunkat
  3. ha a facebook oldal kész van , akkor kezelői fiókban tudjuk majd beállítani a számlázási részeket, ezen a linken érheti el
  4. Töltsük ki a hirdetéskezelői fiók információit, illetve a fizetési beállításokat
  5. Kész a Facebook hirdetéskezelői fiók, és a hozzá tartozó facebook oldal. 

Nagyon figyeljünk oda minden beállításnál, mert egyes részeket már később nem lesz lehetőségünk módosítani.

Miért is fizetünk pontosan?

A Google Ads rendszerében lehetőség van, kattintás alapú fizetésre, ergo akkor kell fizetni, amennyiben a hirdetésre kattintottak. A facebooknál ilyen nincs, itt szinte mindent a megjelenésért fog leszámlázni, ami 1000 megjelenés /X ft alapon fog kalkulálni.

Facebook hirdetések létrehozásának lépései

  1. legfontosabb lépés amit érdemes megcsinálni az a Facebook Pixel integrálása. Ez fog segítséget nyújtani a hirdetési teljesítmény elemzésekor. Ez a kódot az oldal forráskódjába kell integrálni, amihez webmester szükséges lehet, amennyiben nem rendelkezünk kellő informatikai tudással.
  2. A kampány céljának kiválasztása
  3. Célközönség kiválasztása nagyon fontos dolog, mivel ezen közönség lesz a hirdetéseink megtekintői, szóval ha itt rosszul célzunk, az egész kampányunk veszteséges lesz.
  4. Elhelyezések kiválasztásánál  mérlegeljük, hogy a szolgáltatás, vagy termék, amit kínálunk a facebookosok felé, melyik elhelyezésnél lehet nyerő. Automatikus opció esetén a facebook fog helyettünk dönteni.
  5. Költségkeret meghatározásánál figyeljünk oda, hogy adott célközönség mellett, a facebook tervezése szerint, mennyi elérés, és hivatkozás kattintást fog generálni a hirdetés, vagy promóció esetén, mennyi új lájkolóval számolhatunk.

Mérés, tesztelés

Mint minden online hirdetést, a facebook hirdetéseket is lehetőség van mérni,és kell is.  

A legjobb ha már tudatosan építjük fel a kampányokat, azokban szereplő hirdetéssorozatokat , és hirdetéseket. A hirdetések tervezésekor készítsünk A/B tesztet (split testing) , ez segíteni fog a konverziók optimalizálásánál. 

Hiszen ha ruhát mész vásárolni, is felpróbálod hogy melyik áll jobban, akkor a hirdetések mérésénél, miért ne tehetnénk ugyanezt?

A/B tesztekre több módszer is, hirdetésszinten, és kampányszinten is. Példaként készítsünk két azonos termékre, vagy szolgáltatásra hirdetést, eltérő célközönséggel, vagy eltérő hirdetési szöveggel. Futtassuk a hirdetéseket pár napig, majd hasonlítsuk össze, melyik generált több konverziót.

Online marketing árak

FACEBOOK HIRDETÉS

17.000 ft/hó

+ egyszeri 20.000 ft marketing tervezési költség

korlátlan hirdetés

korlátlan hirdetés elhelyezés

korlátlan költség

Határozatlan idejű szerződés

havi 1 óra ingyenes telefonos konzultáció

Bármikor felmondható szerződés

Több szolgáltatás egyidejű igénybevétele esetén, egyedi kedvezmények

GOOGLE ADS

17.000 ft/hó

+ egyszeri 20.000 ft marketing tervezési költség

korlátlan hirdetés

korlátlan hirdetés elhelyezés

korlátlan költség

Határozatlan idejű szerződés

havi 1 óra ingyenes telefonos konzultáció

Bármikor felmondható szerződés

Több szolgáltatás egyidejű igénybevétele esetén, egyedi kedvezmények

REMARKETING HIRDETÉS

17.000ft/hó

+ egyszeri marketing beépítési költség

korlátlan hirdetés

korlátlan hirdetés elhelyezés

korlátlan költség

Határozatlan idejű szerződés

havi 1 óra ingyenes telefonos konzultáció

Bármikor felmondható szerződés

Több szolgáltatás egyidejű igénybevétele esetén, egyedi kedvezmények

YOUTUBE HIRDETÉS

17.000ft/hó

+egyszeri 20.000 ft marketing beépítési költésg

korlátlan hirdetés

korlátlan hirdetés elhelyezés

korlátlan költség

Határozatlan idejű szerződés

havi 1 óra ingyenes telefonos konzultáció

Bármikor felmondható szerződés

Több szolgáltatás egyidejű igénybevétele esetén, egyedi kedvezmények