Adwords kampánykezelés,árak ,összehasonlítások

 

Az Adwords kampányok segítségével lehetősége nyílik a Google keresőben kereső felhasználókat elérni releváns kulcsszavak alapján. Jelenleg az Adwords által nyújtott szolgáltatások széles köre, lehetőséget ad számunkra , hogy szolgáltatásunk, termékünk , releváns látogatók számára célzottan megjelenítsük, hatékony, és mérhető, hamar megtérűlő hirdetések által.

Mit lehet tenni a konkurencia ellen?

Egy jól beállított, célzott célközönség számára megjelenített, Adwords kampány segítségével , lehetősége van a konkurencia túllicitálására , így újabb ügyfeleket szerezhet!

Miért érdemes Google hirdetést választania?

Több ügyfelet szerezhet magának:

Hirdetése olyan látogatóknak jelenhet meg, akik az Ön termékét keresik az interneten.

Ha nem érkezik látogató, akkor nincs költség sem: 

Nem számít, hogy havi 10.000 Ft vagy 100.000 Ft hirdetési költés áll rendelkezésére, kezdje el azonnal, nincs kockázat, hiszen csak a valós látogatókért fizet.

A megfelelő helyen és időben: 


Jelenleg meg akkor amikor Önnek leginkább megfelelő, kiválaszthatja melyik napokon jelenjen meg a hirdetés!
Ha a konkurenciának megéri , akkor Önnek is. Mérlegeljen, és szorongassa meg a konkurenciát

Célozzon adott réteget:

A google hirdetés azért jobb más hirdetési formátumoktól,mert lehetőségünk van megcélozni az adott vásárolói réteget ha szeretnénk. Több féle lehetőséget kapunk, célozhatunk, kor, nem, terület, érdeklődési kör, böngésző típusa ,eszköz típusa, piaci szegmens szerint

Adwords szolgáltatások

  • Kereső kampányok
  • Képes hirdetések Google reklámpartner oldalain
  • Youtube kampányok
  • Gmail kampányok
  • Google Térkép hirdetések
  • Remarketing kampányok

Mire használhatjuk?

  • márkaismertség növelés
  • feliratkozók gyűjtése
  • események, akciók promotálása
  • ajánlatkérések növelése
  • szolgáltatások,termékek eladása
  • releváns látogatók szerzése 

Mérések, jelentések

  • oldallátogatások mérése
  • beérkező hívások mérése
  • kapcsolati űrlapok mérése
  • kattintási arány mérés
  • demográfiai jelentés
  • eszközök szerinti jelentés
  • konverziók szerinti jelentés
  • kulcsszó jelentés

Kik vagyunk?

Kollégáink magasan kvalifikált több éves tapasztalattal rendelkező , Google által minősített Adwords szakértők , ezért a minőség garantált.

Eredményeink pedig önmagukért beszélnek. Konkurenciáinkról lemorzsolódott cégek is bizalmat szavaztak nekünk, és már évek óta sikeresen együtt működve nem is mentek máshoz. Szeretjük a precíz munkát, ezért minden cég kampányait úgy csináljuk meg mintha a sajátunk lenne. Célunk a hosszú távú sikeres együttműködés .

 10 éves aktív online tapasztalat, minőségi ,precíz munka, állandó rendelkezésre állás. Folyamatos képzések, fejlesztések révén, mindig maximumot adunk ügyfeleinknek!

Adwords szakvizsga
Adwords szakvizsga

Hogyan zajlik egy adwords kampánykezelés?

  • egyeztetés a tervekről, célokról
  • kampánystratégia megtervezése
  • céges adatok megadása után szerződés elkészítése
  • hozzáférések beállítása
  • hirdetések elkészítése
  • hirdetések ellenőrzése, optimalizálása

Ha most vágna bele

Mennyibe kerül ez nekem havi szinten??

Önnek van egy elképzelése mennyit szeretne havonta online reklámokra költeni. Ezt az összeget két részre kell majd bontani , az egyik amit a Google felé fizetünk kattintási díjak, a másik amit a reklám ügynökségnek a havi kezelési munkálatokért.

Nálunk nincsenek rejtett költségek. Havi 15.000 ft os áron kínálunk adwords kampány készítést, optimalizálást, hűségidö nélkül.

Ahhoz hogy adwords rendszerben  hirdessünk szükségünk van egy adwords fiókra, amit egy reklámügynökség szakszerűen beállít számunkra. Az adwords egyéni bankszámla számot ad számunkra, amire utalással, vagy kártyás befizetéssel tudunk pénzt befizetni. Az adott összeget beállíthatjuk milyen időtartamban akarjuk lehirdetni. Szükségünk van reklámügynökségre is, mivel, csak így fogunk tudni szakszerű , minőségi, célzott, gyorsan megtérülő reklámokat készíteni. 

Minden reklámügynökség úgy működik, hogy megbízási szerződés keretében , szerződést köt az ügyféllel, amiben részletesen kitérnek a megbízás idejére , összegére, és annak tartalmi elemeire. Ügynökségenként változik az a megbízási díj. Vannak ügynökségek ami olyan áron dolgoznak, ami csak a nagyvállalatoknak éri meg havi szinten. Mielőtt szerződést kötünk egy reklámügynökséggel győződjünk meg arról hogy a szerződés milyen időtartamra szól , és esetleg nem e kell fizetni kötbért ha a meghatározott időn belül felbontjuk! 

Adwords Kampányzelési díjak 2018

Az árak tájékoztató jellegűek! A felmérés 2018.02.11-én a kampánykezelők weboldalain publikált díjszabás alapján került összesítésre. Az árak megtekintése előtt érdemes figyelembe venni a reklámügynökségek weboldalát, mert egyes szolgáltatók,még egyszeri beépítési költséget is kérhetnek, a lent feltüntetett havidíj mellett..

Cégek /havidíjHirdetési keret 30ezer ft alattHirdetési keret 30-100ezer közöttHirdetési keret 100-300 ezer közöttHirdetési keret 300-500 ezerHirdetési keret 500ezer felett
Reklámszervezés15.000 ft15000 ft15000 ft 15000ft15000 ft
H WELL 20.000 ft+Áfa35.000 ft+Áfa55.000+Áfa75.000 ft +Áfa145.000+Áfa
Top Target Marketing40.000 ft + Áfa40.000 ft+Áfa40.000 ft+Áfa50.000ft +Áfa100.000 ft+Áfa
Mesterlövész Marketing30.000 ft30.000 ft30.000 ft30.000 ft30.000 ft
KMUnem vállalnem vállal40.000 ft+Áfanincs adatnincs adat
Web és Média20.000 ftnincs adatnincs adatnincs adatnincs adat
Dajka Gábornem vállal35.900 ft47600 ft47.600 ftnincs adat
Cs studio20.000 ft-tólnincs adatnincs adatnincs adatnincs adat
Kereső reklámnem vállal35.000 ft+Áfa55.000ft+Áfa75.000ft+Áfa143.000 ft+ Áfa
PPC MÉDIAnem vállalnem vállalnincs adatnincs adat
Lindcom40-80 ezer között40-80 ezer között40-80 ezer között40-80 ezer között40-80 ezer között
Célzott internet Marketing20.000 ft20.000 ft20.000 ftnincs adatnincs adat
Marketing szolgáltatás20.000ft+Áfa20.000ft+Áfa20.000ft+Áfa20.000ft+Áfa20.000ft+Áfa
Royal Network10.000 ft + ÁfaHavi költés 20%-aHavi költés 17,5%-aHavi költés 15%-aHavi költés 15%-a
Nobiliternincs adat30.000 ft-35.000 ft40.000 ftnincs adatnincs adat

Adwords kisokos , kezdőknek, haladóknak

Amikor az Ön kulcsszavára keresnek keresőben, akkor a keresési hálózaton jeleníti meg a hirdetéseit, az organikus találatok alatt, és felett.

Több mint 2 millió webhely, videó, alkalmazásból álló hálózat, amin célzások (demográfiai, remarketing, érdeklődés,elhelyezések, témák) alapján hirdetéseket jeleníthet meg.

A költségek mértékét a kiválasztott ajánlattételi stratégiák ,és célok befolyásolják. Azonos keretösszeg mellett ezek arányában változhat a weboldalra érkező látogatók mennyisége , és minősége.

Két fizetési mód van az Adwordsben, előre fizetés, és utólagos fizetés. Előre fizetést eltuduk végezni utalással a Google által megadott egyéni számlaszámra, és kártyás befizetéssel. Az utólagos fizetési módszer esetén, az lehirdetett összeggel , fogja megterhelni kártyánkat.

Szabványos számlát ad nekünk a rendszer , amit minden hónap elején letudunk tölteni a kezelői fiókunkban. Mivel a Google nem adóalany Magyarországon, ezért ÁFA mentes számlát ad részünkre. A könyvelésünkben ezt a számlát, a könyvelő feltudja dolgozni.

Ezen Adwords mutatók segítenek elemezni a kampányok teljesítményét, és eredményességét. 

CPC

CTR

Konverziós arány

Költség/Konverzió mutató

Konverziós érték/Költség mutató

A hirdetésre kattintás alapján weboldalra látogató ügyfelek utáni fizetés. 

Kattintásonkénti költség, ez a mutató mutatja meg átlagosan milyen kattintási összegért kapunk egy látogatót

Az az ajánlat , amivel Ön megszabhatja mennyit fizet maximum ,egy-egy kattintásért.

Ez az ajánlattételi stratégia ,úgy állítja be az ajánlatokat, hogy azok a legtöbb konverziót érhessék el.

A hirdetésre látogatás után egy konkrét célt adhatunk meg, amit a felhasználóknak elkel végeznie. Jól használható vásárlásra, és feliratkozók gyűjtésére.

Ezer megjelenítésenkénti költségen alapú ajánlat, ami Display hálózaton remekül használható márkaismertség növelésre.

Ez az eszköz fogja megmutatni, hogyan befolyásolják hirdetéseit , különböző ajánlatok heti szinten.

Ez az eszköz segíthet megtalálni az ideális kulcsszavakat, keresési mennyiségre vonatkozó adatok alapján, illetve kulcsozóötleteket adhat .

Ön számára is elérhető az Aukcióstatisztika modul, aminek a segítségével Összehasonlíthatja teljesítményét más Adwordsben hirdetőkkel, akik ugyanazokban az aukciókban vesznek részt, mint Ön.

A remarketing hirdetéseket jelenít meg újra ,a Google partner oldalain , azoknak a látogatóknak, akik már meglátogatták webhelyünket, vagy használták mobilalkalmazásunkat.

 A remarketingtevékenység magasabb szintje, a webhelyen megtekintett termékek, szolgáltatások hirdetéseit tudja újra megjeleníteni az arra érdeklődőknek.

Hirdetések megjelenítése az Ön videóival ,YouTube-csatornáival kapcsolatban korábban valamilyen műveletet végrehajtó felhasználóknak akkor, amikor a YouTube-ot használják, illetve a Display Hálózat részét képező videók, webhelyek és alkalmazások között böngésznek

Az adwords úgy állítja be az ajánlatokat, hogy adott költségkeret mellett , a lehető legtöbb konverziót érhesse el

Úgy állítja be az ajánlatokat, hogy a lehető legtöbb konverziót érje el az átlagos ügyfél-szerzésenkénti költség (CPA) célértéke mellett

Úgy állítja be az ajánlatokat, hogy Ön a hirdetési kiadások megtérülésének megadott célértékének betartása mellett a lehető legtöbb konverziót érhesse eé

Az Adwords úgy állítja be az ajánlatokat, hogy adott költségkeret mellett a legtöbb kattintást érhessük el

Úgy állítja be az ajánlatokat, hogy hirdetései az oldal tetejére vagy a keresési eredmények első oldalára kerüljenek

Úgy állítja be az ajánlatokat, hogy azok a konkurencia hirdetéseit felüllicitálják.